Vage symptomen.....

Haai girls!

FF een vraagje, ik heb verschillende dingen hier gelezen, dus het kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten (en dat het dan niks bijzonders is),
maar ik heb nu al een paar dagen last van een opgeblazen gevoel, alleen kan ik het niet plaatsen. Het is een kruising tussen darm- en baarmoederpijn.
Ook was ik vanmorgen enorm draaierig, niet normaal! Ik viel zowat van de trap. Maar ik heb hooikoorts dus daar zou het ook weer door kunnen komen(maar, ik heb dit nooit eerder gehad).
Toen ik met mijn vriend aan het knuffelen en sexen was, en hij streelde mijn tepels, waren ze erg gevoelig en deden een beetje zeer. Mijn borsten lijken iets groter, alleen kan je het moeilijk zien omdat mijn borsten sowieso al groot zijn.
Ook de gemeenschap is vanaf gisteren een beetje pijnlijk, terwijl ik gewoon net zo opgewonden ben als normaal! Ik werd niet zo nat, terwijl ik anders behoorlijk nat word altijd...

Ik ben sinds eind juni gestopt met de pil, waarna ik na een aantal dagen een bloeding van 3 dagen had. Zou de kans kunnen bestaan dat ik zwanger ben? Ik weet dat het van enorm veel factoren afhangt maar ik ben benieuwd of er meiden zijn die dit herkennen?

Kus, Barbarella

Lieve Barbarella,

Je hebt ook gereageerd op mijn berichtje dat ik zwanger ben. Je hebt mijn symptomen gelezen. Nou moet ik wel zeggen dat ik veel van deze dingen al eerder had gevoeld en dan was het toch niks. Ik wil je echt niet ontmoediggen hoor maar ik hoop wel dat je er een beetje nuchter onder kan blijven. Bij mij wezen de rarre kwaltjes dus niet op een zwangerschap tot de afgelopen maand dan. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel zwangerschapskwaaltjes zijn maar blij nog even met je beide voeten op de grond staan (echt niet lullig bedoeld maar anders kan je zo'n domper krijgen)

Liefs, Ank

Ja, dat weet ik! Bedankt ;)
Ik ben ook erg nuchter hoor, mijn vriend is juist iemand die er niet zo nuchter in is, die zegt constant: 'Goh, je buik wordt volgens mij echt dikker' enz.

Trouwens mijn tepels zijn echt enorm pijnlijk, niemand hoeft er aan te zitten, of ik word agressief bij wijze van ;)

Barbarella,

Toen ik de eerst maand was gestopt had ik een paar borsten...mijn vriend hoefde er niet naar te kijken of hij had al een lel te pakken! Echt opgezwollen hard en die tepels....echt niet te geloven...had daarbij ook het idee dat het misschien wel eens.....
Maar helaas! Toch is het niet onmogelijk hoor....! Maar wacht rustig af, dit is een spannende tijd! Wij zijn nu 4 maanden bezig en ben soms die "verplichte klusbeurten" een beetje beu. Maar ja, je moet er wat voor over hebben! Misschien komt die tijd voor jou ook nog wel en denk je hieraan terug. Misschien hoef jij het niet mee te maken en is het toch direct raak. Maar hou inde gaten dat je lichaam erg ondersteboven is van de pil en het de tijd nodig heeft om tot rust te komen.

Groeten en succes

Terug
Bovenaan