Vage test 1 dag na NOD

Lieve allemaal,

Mijn eerste topic.. Wij zijn nu sinds juli 22 bezig voor onze eerste en het wil tot nu toe niet vlotten. Gisteren was mijn NOD en ik ben nog niet ongesteld (ik heb normaal een strakke cyclus van 28 dagen). Zojuist werd ik wakker en ging ik uiteraard meteen checken, niet ongesteld. Ik deed een Early test van de Action (omdat ik die nog had liggen). Deze test moet je binnen 5 minuten aflezen. Toen de test doorliep zag ik in het testvakje iets wat ik niet eerder zag: ik zag terwijl hij er langs liep een heel licht lijntje. Ik schreeuwde opgewonden naar mijn man en rende met de test naar boven. Een minuut later zag ik het lijntje niet meer, maar alleen als ik heel, heel goed kijk de plek waar het lijntje hoort te zitten. Toch twijfel ik nu over wat ik heb gezien.

Hebben jullie dit ook gehad en wat bleek het toen te zijn?

Groetjes,
Een ongeduldig Roodborstje
 
Hoi, 
Ik heb zoiets niet echt meegemaakt. Maar je zou 1 dag na NOD wel duidelijk een streepje moeten kunnen zien. Heel soms niet hoor dus je kan de uitzondering zijn. Helaas kun je dus alleen even afwachten en dan nogmaals testen. Een cyclus kan heel constant zijn en dan toch ineens wat langer, vanalles kan invloed hebben. Ik snap je frustratie met dat het niet lukt helemaal wij zijn juli 21 begonnen. Als dat half jaar voorbij komt is het toch even slikken. Nou hopelijk ben je iemand die wat later positief test!! Heel veel succes!
 
Bedankt voor je reactie Frasseke. Helaas, deze maand weer niet raak. Net ongesteld geworden, 2 dagen overtijd. Volgende maand maar weer een poging.. ?
 
Terug
Bovenaan