vage test, een week later weer?

Meiden,

Ik heb ruim een week geleden een test gedaan en die gaf heellllll licht 2e streepje aan, je moet echt bij het licht zetten om het te kunnen zien, maar gistermiddag heb ik weer een test gedaan en was weer nauwelijks te zien? test moet nu toch een veel dikkere streep aangeven?
please help mij, wie heeft kennis ervaring hierover.
groetjess!
lisa
 
Ik ben zomaar wat aan het rondkijken en zie je berichtje staan.

Bij mij was het ook zo dat ik eerst een heel heel heel licht streepje zag en pas een paar weken later was er een dikke vette te zien. Maar een streep is een streep, de test reageert alleen maar op zwangerschapshormonen dus lijkt mij dat ze aanwezig moeten zijn ook al is de test heel licht.

Als je sneller zekerheid wilt hebben misschien een ander merk proberen? Bij mij werkte het huismerk van de drogist heel goed.

In ieder geval succes. Ik hoop voor je dat het zo is.
 
Ik had op de dag na mijn NOD een positieve test waarbij het 2e streepje lichter was dan de controlestreep. Op de dag na de termijnecho heb ik een moeders voor moeders test gedaan (ook met ochtendurine) en daar kwam zo'n licht streepje uit te voorschijn dat het maar goed was dat ik de vorige dag het hartje al had zien kloppen! Ik weet ook niet hoe het kan, maar sluit me aan bij Marleen: een streepje is een streepje. Gefeliciteerd!

Liefs Kiki
 
Hoi, ja een streep is een streep, Ik had de zelfde vraag die Lobke je ook stelde en als je nu niet zeker bent, kun je toch altijd even de huisarts laten kijken, misschien heeft die meer kans dat íe wat kan zien.
Succes.
Lies.
 
Hoi Lisa

Een streep, hoe licht ook, betekent echt zwanger, gefeliciteerd hoor! Kan me voorstellen dat 't onwerkelijk is, maar die test liegt niet! En wat de meiden hierboven al zeggen, als je onzeker bent, bel je gewoon de huisarts.
Veel succes, Cath
 
Terug
Bovenaan