vage test, maar toch.....

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!!

Ik heb vanmorgen gestest, het plusje was wat vaag, maar ze zeggen dat het dan toch positief is, dus..... waarschijnlijk ben ik ZWANGER!!!!! (al in ronde 3)
Ik zal voor de zekerheid over 2 dagen nog eens testen maar ik ga er vanuit de de plus dan duidelijker is!! en niet verdwenen is!!
of  zijn er hier meiden die het wel zo meemaakten???

groetjes Janne

vaag of niet, het is en blijft een plusje! ga er maar lekker van uit dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Hoi,

Ook ik heb vanochtend POSITIEF getest!!! Ik had zo'n dipstick test en er verscheen na een tijdje een 2e streep, wel duidelij maar niet echt een dikke vette streep. Nu had ik ook nog een andere test in huis en deze later gedaan (na gedronken te hebben etc. ). Meteen verschenen er 2 strepen!!!! Zo super,

Een september mama!!
Wens je een hele fijne zwangerschap.

Groetjes Ineke

hoi hoi, nou ik kan wel zeggen gefeliciteerd aan jullie want inderdaad een vaag streepje is toch een echt dikke zwangerschaps streep.
Ik heb dit ook gehad bij de zwangerschap van mijn dochtertje en ja hahaha ik was zelf ook pas naar drie volgende testen overtuigd dus klim maar op die roze wolk

Bedankt voor jullie reacties!!
Ik ga zaterdag toch nog een keer testen en dan hoop ik dat de plus duidelijker is maar ik begin nu toch al  een beetje te genieten!!

Groetjes Janne

Gefeliciteerd meid.

Een fijne en goede zwangerschap gewenst.

En dat ik en de rest van het zwangerworden forum snel mogen volgen.

Liefs wen

Terug
Bovenaan