vage test uitslag

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw, leuk dat iedereen er zo mee bezig is(net als ik zelf).

Mijn vriend en ik zijn nu een paar maanden bezig, ik had gister ongesteld moeten worden(uiterlijk), is altijd zeer regelmatig,en kon het niet laten gister avond te testen. Dit was een clear blue test met + of - tekens. Nu was er een duidelijk - teken en een vage verticale lijn zichtbaar. Wat moet je daar nu mee...?

Ik voel me al een aantal weken anders dan anders, beetje buikpijn(geen menstruatie pijn)misselijk en iets sneller moe dan anders....

Maar ja dit kan natuurlijk ook zijn omdat we er zo mee bezig zijn.

En weet iemand of je de eisprong beter voelt als het "raak" is zeg maar? Want deze keer voelde ik het echt lang rommelen, anders niet zo eigenlijk....

Maar goed, ik wens ieder van jullie heel veel succes en spreken elkaar

Liefs, Claire

Beste Claire,

Ik zou de test over een paar dagen nog eens proberen, vaak duurt het even voordat het HCG hormoon aanwezig is in je urine. Hopelijk ben je dan zwanger en anders veel sterkte.

Liefs Vic

Moeilijk he als je het zo graag wil dan zijn alle gevoelens een teken. Het is een vreemde uitslag inderdaad maar ik vrees ook dat je nog even geduld moet hebben. Het toenemen van HCG zal (ik neem aan) gemiddeld elke 2 a 3 dagen verdubbelen.

Sterkte met wachten... ik weet hoe moeilijk dat is ;)

Groetjes
Mariposa

Nou volgens mij ben je dan gewoon zwanger want een vage lijn is een lijn en als jij dus een + ziet hoe vaag ook dan is het gewoon zo.
Ik zou die digitale die het aangeeft even halen die zegt zwanger of niet dan weet je het gelijk en die kun je ook nu al doen.
Succes

Hi,

Volgens mij ben je ook gewoon zwanger... hoe licht het streepje ook is, het betekend dat je zwanger bent. Tip: koop anders de digitale claer blue, geen vage streepjes, maar gewoon duidelijke tekst (ik werk er niet hoor, haha, 't lijkt wel reclame!)

Succes en hopelijk is 't positief

groetjes

Hoi Allemaal!

Bedankt voor jullie reacties... vanochtend weer test gedaan en weer hetzelfde...
Heb net na het lezen van jullie berichtjes, direct zo'n duidelijkere besteld... ik denk ook wel dat het zo is, mijn vriend niet die zegt, ja dan was het toch wel duidelijker geweest...?
Zit ook iets in.... pfff wat verwarrend zeg!!

Jullie horen er van, hoe is het bij jullie dames???

Liefs Claire

Hoi Claire,
Ik had hetzelfde als jij, bij een test een vaag streepje, maar kan je vertellen; zo zwanger als wat hoor!

heb bij alledrie de zwangerschappen(nu 8wkn zwanger van de derde) op de 1ste test een supervaag streepje gehad.
Pas een volle week later een dikke streep te zien bij mij!

Ben toch echt alle keren echt zwanger/geweest!

Een streep is een streep, hoe vaag ook!

Succes, groetjes,

Terug
Bovenaan