Vage testen

<p>Goedendag,</p><p>Ik ben zelf 7/8 weken zwanger. Echter stel ik deze vraag voor iemand anders. <br /><br /></p><p>Zij heeft al bijna een week testen met een super licht streepje. De testen lopen niet op, maar nemen ook niet af. Door een onregelmatige cyclus weet ze haar NOD niet. Uitgaande van dezelfde cyclus als vorige maand is haar NOD 6 maart. <br /><br /></p><p>Ze heeft getest met sensitest, Kruidvat en clearblue. Allen geven een licht, niet oplopend streepje. Heeft iemand hier ervaring mee? <br /><br /></p><p>Natuurlijk is te vroeg testen niet handig, maar ja. Velen van ons doen dat en bij mij was m’n test 8DPO al positief en ik heb 2 goede echo’s gehad. Het hoeft dus niet altijd mis te gaan. <br /><br /></p><p>Alvast bedankt! <br /><br /></p><p>liefs. </p>
 
Als haar NOD vermoedelijk 6 maart is en nu al een week lang testen met een licht streepje heeft vraag ik mij af hoe dat kan. Dat zou betekenen dat zij al vanaf 19 feb een lichte streep heeft en als haar NOD 6 maart is had de eisprong nog plaats moeten vinden, dus praktisch gezien kan dat niet. Tenzij ze van haar vorige cyclus zwanger is geraakt? Maar dan zou je nu toch wel een knalstreep moeten hebben. Ik zou ook de CB test toen met wekenindicator.
 
Hoi ! Ik had dit ook vorige maand bleek een biogemische zwangerschap te zijn ( mijn testen liepen ook niet op ) maar het hoeft natuurlijk niet ! Kan ook gewoon dat ze nog heel vroeg test , wel is het raar dat de testen niet oplopen . Ik ga duimen ! 


veel liefs 
 
Eens met gebruiker9104.
Lijkt mij ook zeer apart dat ze dan nu al vage streepjes test. Ik zou wachten tot minimaal 3/4maart en dan nog eens testen (als wachten tot 6e niet lukt).
 
Terug
Bovenaan