vage uitslag

A

Anoniem

Guest
ik zou donderdag mijn ongi krijgen.
nu zijn we 6 dagen verder en heb me vanmorgen getest.
nu heb ik zowel van kruidvat als van sensitest
een test gebruikt.

allebei geven ze een vaag, maar goed zichtbare streep.
ben ik nu zwanger of niet?????

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Ik moet vrijdag ongesteld worden en net getest.
Ik zag gelijk een dun lijntje komen maar vervaagd nu en zie het alleen nog als ik het in het licht hou. Ik heb die van de kruidvat gebruikt.

Word jij ook zo gek van onzekerheid?

Hoi Dames,

Ook een dun lijntje is zwanger, maar als je nog niet echt over tijd bent kan het moeilijk of niet zichtbaar zijn. Ik voelde me ook zwanger en heb twee testen gedaan in de week voordat ik ongesteld moest worden, niks...ik dacht dus dat ik niet zwanger was. Ik werd echter niet ongesteld, dus na een week weer twee testen gedaan en die waren positief!
Je kan het beste even wachten totdat je echt overtijd bent, ik weet het, is moeilijk, ik heb mezelf ook suf getest, maar het heeft helaas geen nut.

Liefs Willeke

meiden gefeliciteerd, soms moeilijk te bevatten maar lijntje is lijntje, ik kon het ook niet geloven , maar was toch echt zo!! geniet van deze tijd!

quote: willeke1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-03-2008 11:41:16'));
Lieve Willeke,
zoals vermeld in mijn tekst.
ben ik al 6 dagen overtijd.
daarom is het best gek dat ik nu pas een keer een positief lijntje kreeg.
en ben ik deze topic begonnen

Nou ik weet het echt niet meer hoor.
Bij de ene kruidvat test een dun lijntje en bij de ander niet. Nu zelfs een digitale test gedaan en die ook negatief.....

Ik ben helemaal de draad kwijt.

Meiden: hoe maak je jezelf gek? Een dun lijntje is ook positief: als er geen HCG in je urine zou zitten, zou er uberhaupt geen lijntje komen.
Daarbij, wat fabrikanten ook zeggen: niet alle testen zijn even gevoelig en je test dus niet met elk merk gelijk positief als jij toevallig net wat minder HCG aanmaakt dan de gemiddelde vrouw.
Ik testte zelf pas positief bij 2,5 week overtijd. Ik had donderdags (2 wk overtijd) een test gedaan; niks, maar na een uur toch heel vaag een lijntje zichtbaar. Maraja, wat die test langer dan een half uur na afnemen aangeeft, mag je niet op afgaan. Afspraak gemaakt bij de huisarts voor de volgende dag, daar getest, ook negatief. Die zei: dan zal het wel niet zo zijn... Ik wist ondertussen aan de signalen in m'n lijf wel beter, maar OK.
Zondags weer getest met dezelfde thuistest als donderdags, (op dta moment dus 2,5 week overtijd) en positief, (zij het een dun lijntje, maar positief is positief...)
Nu 9 weken zwanger en overmorgen voor het eerst naar de verloskundige, :)

Maak jezelf dus niet al te gek; dun lijntje is positief, niet alle testen test jijzelf ook positief mee, maar als er een paar positief zijn en eentje negatief, dan ga je toch af op de meerderheid?

Terug
Bovenaan