vage uitslag...

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi Allemaal,

Ik kon niet wachten met testen en heb vanmorgen een vroege test gedaan... (a.s. woens. mijn NOD) er kwam eerst een straap en daarena vaagde deze weg, een minuut later was ie weer heel vaag terug.. en daarna weer weg... ik snap er niets van... misschien nog niet voldoende hormaan in mijn urine?? of gewoon nog niet zwanger?? Ik heb net ook even een cb test gehaald en een gewone test van de etos eigen merk.

Morgen of zaterdag test ik maar weer dan... echt dat wachten duurd zooooo lang!!!

Ik voel mijn onderbuik wel steeds een beetje steken en wat spieren samentrekken en verder vergeet ik ineens van alles, gister concert marco en ik was gewoon zelfs de kaartjes vergeten, dit hoeft er niets mee te maken hebben maar toch...

nou ik heb mn verhaaltje weer gedaan.. ben benieuwd wat jullie mijn uitslag vinden... mijn gevoel zegt echt dat ik zwanger ben...

xxx liefs kim

ik heb precies hetzelfde gehad vorig jaar oktober!!

De eerste minuut stond er duidelijk een + maar na 2 minuten was ie weg. Ik bleek niet zwanger te zijn!! (nu nog niet, check bericht hieronder)

Dus zet er niet al je hoop op! anders ben je daalijk heel erg teleurgesteld! Net als ik was.

ben het met muisv eens. probeer echt nog even te wachten. 2 maanden terug dacht ik ook echt dat ik zwanger was, was er van overtuigd mijn lichaam gaf zoveel signalen af. maar helaas toch niet. was erg teleurgesteld. ben ook niet zo'n voorstander van te vroeg testen. maar dat is mijn mening hihi en daar hoef je niets van aan te trekken hoor.
je lichaam kan je heel goed voor de gek houden zeker als je er zo mee bezig bent.
succes met wachten en ik duim met je mee

ik ga echt ontzettend mijn best doen met wachten haha... aaahhh best erg dit!!

Wachten is klote maar het moet nou eenmaal.
Maandag is mijn nod en ben er redelijk rustig onder ik voel van alles maar kan ook een naderende menstruatie zijn.

Succes met wachten en hopelijk ben je snel zwanger.

Kim

Heel vaag meid! Vervelend zeg, die onzekerheid!

succes, ik hoop het zo voor je!

xxxxxxxxxxxxxx mij

Oh wat spannend meid!
Tja het kan alle kanten op maarrrr die streep komt er niet voor niets hoor!
Vriendin van me is nu voor de 2e keer zwanger en heeft heel snel HCG-stijging, zij testte beide keren week voor NOD al positief. Nadeel is wel dat ze bij beide zwangerschappen tot de 20 weken kotsmisselijk is (geweest), maar toch. wel zwanger. Ik ga voor je duimen! Over dag of 5 nog eens testen.

Spannend meis!!! Hopelijk is het de volgende keer een duidelijke plus!!

Veel succes met wachten!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan