Vage -

Ik ben dus niet zwanger. Waarschijnlijk een schijnzwangerschap dan.

Ik was zo zenuwachtig.
Geen dikke min, maar heel licht een min.
Ik snap er niets van.
Nou ja, dan wordt ik ongi tijdens de vankantie. Niet echt mijn idee.

Toch blijf ik het sterke gevoel houden dat ik zwanger ben. Echt stom.

Ik vind het zo lief dat jullie allemaal zo meeleefden. Thanks!!

Liefs Tatjana
 
Lieve Tatjana

Tjee, balen zeg! Das toch een flinke domper he? Zeker als je toch van alles voelt in je lijf.
Ik denk aan je en wil je toch een fijne vakantie wensen!
Liefs Rietje
 
He verdorie! Ik dacht ff snel kijken voordat ik naar mijn werk ga. Ik vond het al zo knap van je dat je zolang kon wachten en dan nu dit! Maar net zoals Brenda zegt, zolang je het nog niet bent is er nog hoop!
In ieder geval namens mij ook een hele fijne vakantie en wie weet....

liefs Sophia
 
Ik wilde net zeggen, je hoort toch genoeg dat die testen niet altijd betrouwbaar zijn? wanneer moet je ongesteld worden? en je kunt toch nog een test doen? Ik wil je geen valse hoop geven maar...je weet maar nooit. En zou dat wat uitmaken, een lichte of donkere min/plus? dat vraag ik me ook af.

Kus Bar!
 
Hoi Tatjana,

Toch niet? Hoe is het mogelijk! Misschien duurt het wat langer voordat je positief test? Als je toch niet ongi wordt, kun je misschien een bloedtest aanvragen.

Zelf wist ik ook bijna zeker dat ik zwanger was, en toch werd ik ongi, zelfs 2 dagen te vroeg! En ik hou ook nog steeds het idee dat ik zwanger ben, omdat mijn klachten niet weggaan. Maar ik maak me geen illusies meer. Op naar de volgende ronde!

Voor jou dus ook... Balen hoor, meid!

Liefs, Inge
 
Lieve Tatjana,

GEEN BLOED = GOED hoor !!! Zolang er nog niets is, kan je evengoed zwanger zijn. Misschien een laag hcg gehalte ???? Een hele fijne vakantie !!!

Liefs Biaggi
 
KLOTE!!!!!

Vooral als je het zo anders voelt hè, voor mij op het moment erg herkenbaar hoor. Elke keer een negatieve test en toch voel ik het anders.

Nou meid, ik hoop dat het toch nog stiekem anders uit gaat pakken.

Geniet maar van je vakantie!!

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan