Vagina schimmelinfectie met 30 weken zwangerschap

Hallo lieverds,

ik ben vandaag bij de dokter geweest waaruit blijkt dat ik schimmel in mijn vagina die een beetje doorloopt, maar ze zei dat er geen infectie was.

Ik heb nu een kuur van 16 dagen gekregen die ik voor slapen gaan 1 x per dag moet smeren (gyno-miconazolnitraat 20pch).

heeft iemand er ervaringen mee?hoe is het bij jou gegaan? Is de schimmel schadelijk voor de ongeboren kind? Kan ik wel "normaal" bevallen?

help me out ben zo bezorgd

Als je dat spulletje heb voorgeschreven gekregen, en bij de dokter en apotheek hebt aangegeven dat je zwanger bent zou dat goed moeten gaan.

Na navraag bij bevriend apotheker: Applicatoren die evt bijgeleverd zijn NIET gebruiken. Dus een inbrengspuit ding (die roze) bijvoorbeeld niet gebruiken. Maar gewoon met je vingers aanbrengen.

(Als het gaat om het grote doosje met tube en die roze applicatoren)

Dan gewoon netjes blijven smeren en gaat t vanzelf weer over. Symptomen vrij: dan nog 3 dagen door blijven smeren.

succes

Dank je wel Kate Ann voor de uitleg en je mededelingen. Ik zal mijn vingers gebruiken idd. Het is wel een stress zo in de laatste weken met zoiets kampen . Ik ben blij dat de schimmel niet schadelijk is en de baarmoeder kan bereiken. Ik heb de symptomen ook niet buiten veel witverlies, maar dacht dat geeoon van zwangerschap kwam. Dus weet niet eens hoelang ik ermee heb gelopen

Terug
Bovenaan