Vagina vraagje

<p>Hoi allemaal, ik heb misschien een beetje een gekke vraag maar gister was ik mij aan het scheren. Ik voelde beneden dat er een soort van dikke bult zat. Heb even gekeken met spiegeltje en nu blijkt dat mijn rechter schaamlip wat verder doorloopt richting anus en daar aan het eind een soort bobbel zit. Het is niet blauw van kleur, dus geen spatader lijkt mij. Maar het is ook geen harde bult, kan het gewoon indrukken en veert dan weer terug en het doet ook geen pijn. Iemand enig idee wat het is?</p>

Bel de huisarts morgen ochtend. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, maar ik ben altijd zo bang voor bultjes en vreemde plekjes..
Heeft je man/vriend er naar gekeken? En wat vond hij ervan?

Of toch een spatader? Is wel gebruikelijk op die plek als je wat verder in zwangerschap bent ?

Het is echt een soort bobbel. Maar zit dus aan het einde van de schaamlip, dus geen aambei lijkt me. Maar zal morgen even bellen. Dank.

Heb ik zelf ook gehad, twee keer zelfs. Na een dag of twee was het ook weer weg. Heel vreemd! Geen idee wat het is of was, maar bij mij ging vanzelf weer weg. Mocht je het niet vertrouwen, gewoon naar de HA gaan.

Terug
Bovenaan