Vaginaal bloedverlies na ontlasting ná de bevalling

PhileineR

New member
<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben 7 weken geleden bevalling van een prachtige dochter. Mijn herstel verloopt goed. het bloedverlies is inmiddels alweer een week of 4 gestopt. <br /><br /></p><p>nu merkte ik gister en vandaag, dat ik laat had van vaginaal bloedverlies nadat ik ontlasting had gehad. Direct daarna voor een paar uur. Helderrood, maar niet enorm veel. <br /><br />Ik ben bekend met dit fenomeen tijdens je zwangerschap. Omdat alles dan beter doorbloed is en er makkelijk een adertje kan springen. Maar hoe zit dit dan na je zwangerschap? <br /><br /></p><p>ik heb in het verleden een verhoogde pap-uitslag gehad (bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker). Dat is inmiddels weer goed, maar nu maak ik me toch zorgen of er weer wat mis is. Of past dit bloedverlies nog bij de bevalling? </p>
 
Zou kunnen na je bevalling. Had ik ook. Maar niet pas 7 weken later. Ik heb alleen de eerste week gevloeid en toen ineens 2 weken later weer ook na ontlasting en maakte alweer wandelingen van ruim 3 km. Was na 3 dagen al ant stofzuigen en de bedden aan het wisselen enzo. Misschien ook iets te veel inspanning gehad? Anders ff verloskundige bellen? Of huisarts?
 
Terug
Bovenaan