vaginaal bloedverlies

Hallo!
wie kan mij helpen,
deze week had ik ongesteld moeten worden,maar kreeg na 25 dagen al bloedverlies tijdens het plassen dit heeft nog geen dag geduurd. Ik zelf had het gevoel dat het deze keer wel eens raak had kunnen zijn heb en had last van misselijkheid en pijnlijke borsten. Zou dit nu mijn menstruatie geweest zijn of ben ik toch zwanger en moet ik mij nu toch zorgen gaan maken?
wie heeft dit ook mee gemaakt en hoe ging het verder?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
 
Hoi anoniem,

Ja, goede vraag. Ik zou als ik jou was gewoon even een paar dagen wachten en als er dan nog niks is gebeurd toch een test proberen. Weet niet precies wanneer je ongesteld zou moeten worden maar zou dan tot maandag wachten bijvoorbeeld.

Succes, Sas
 
Hoi,

Het zou misschien een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Je kan op babybrabbel.org zien wanneer de innesteling plaatsvind en dan zou je de link kunnen leggen met de datum op babybrabbel en de datum wanneer je gevloeid hebt. De reactie van anoniem hierboven heeft daar niets mee te maken want ik moest eigenlijk ook nog ongi worden en ik had al heel sterk het gevoel zwanger te zijn en dat gevoel bleek juist te zijn. Laat je wel weten hoe het verder gaat?
Groetjes Daantje
 
Terug
Bovenaan