Vaginale beschadiging

Hallo,

Ik ben nu 15weken zwanger.
Vorige week een dag naar seks te hebben gehad met mijn partner brandde mijn vagina ontzettend erg vooral bij het plassen.

Ben naar de dokter geweest die heeft er een uitstrijkje van gemaakt en heb urine in geleverd.
Ze vertelde mij dat ze dit deed voor de zekerheid heb ook nog niet de uitslag ervan.
Ze vertelde mij letterlijk dat mijn vulva beschadigt was.
Het was open etc. en ze rade mij aan om het voortaan wat voorzichtiger te doen.
Ik confronteerde haar met het feit dat mijn partner en ik wel eens fanatieker zijn geweest tijdens de seks en dit eigenlijk nog nooit eerder bij mij was voorgekomen.
Ze kon me niets meer vertellen na de uitslag van deze testen.

Ik vroeg mij af of er meerdere vrouwen zijn met deze ervaring en/of meer weten over dit?
 
Is volgensmij niet heel raar. Het is 'daar beneden' niet vochtig genoeg geweest wss en dan krijg je dit. Ik smeerde er dan(na de sex) vaseline op en dan was het zo over. Maar nou was het bij mij niet zo erg als bij jou volgensmij..Is echt niet fijn..sterkte!
 
Vanaf dat is sexueel actief ben 16 jaar, altijd al problemen gehad met sex. Ook altijd al dezelfde partner gehad.
Vooral tijdens de zwangerschappen en wij worden dan ook vriendelijk verzocht tijdens de zwangerschap geen sex te hebben. Ik bloed gewoon heel erg.
Vaak als het kapot ging, had of kreeg ik een schimmel infectie. Door de hormonen ben je hier tijdens je zwangerschap ook gevoeliger voor.
Jij voelt zelf wel wanneer je sex kan hebben en wanneer beter even van niet. Door de hormonen is je lichaam van slag. Waardoor je deze klachten kan hebben.
Succes en sterkte!
 
Terug
Bovenaan