vaginale infectie, raar maar waar, wie heeft dit ook wel eens?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik baal als een stekker,ik zit in mijn "ei" dagen zo ongeveer, wordt ik vanochtend wakker met een vaginale infectie. Het is een tijdje geleden dat ik het had maar ik herken het meteen weer.   Het  klussen doet dan zo'n pijn (erg brandend gevoel) dus dat kan nu niet. Bovendien is het weekend en kan ik pas maandag medicijnen halen. Gaat er weer een maand aan ons voorbij....heeft iemand nog andere tips om dit over te laten gaan? Ik baal zo erg.....
Sorry raar praatje misschien maar ik moet het even kwijt.

groetjes Syllie

hoi silly,

ja dat is erg vervelend ik heb het ook al eerder gehad maar zit er bij jou in de buurt geen ziekenhuis met een huisartsenpost daar kun je namelijk ook medicijnen afhalen en als je het al eerder hebt gehad krijg je het zo weer hoef je niet eerst langs de dokter gewoon zeggen dat je er erg last van hebt en anders weekend dokter misschien je krijgt dan 3 "eitjes" die je in moet brengendus het duurt 3 dagen of minder als het  bij de 2e al over is  misschien nog voor dat je je ei hebt gehad??
en een tip voor de volgende keer om het te voorkomen ik weet niet of je het al gebruikt maar ik koop bij de kruidvat van eigenmerk altijd zeep voor de vagina hetzelfde als latacyd maar dan van eigen merk of je kunt ook eens in de zoveel tijd een vaginale douche kopen ook van dezelfde lijn.
hoop voor je dat je gewoont kunt klussen als je je ei hebt succes ermee.

groetjesmanu

Terug
Bovenaan