vaginale infectie ...

A

Anoniem

Guest
Wie heeft ervaring met nare vaginale infectie terwijl je net zwanger bent  ..(5 w) - wat eraan te doen ?!

even de huisarts bellen en vragen om een kuurtje hiervoor.
Dit bestaat uit 1 of 3 vaginale zetpillen die je s'avonds in moet brengen hierdoor verdwijnt de jeuk en afscheiding heel snel weer en kan samen met de zwangerschap!

Succes!

Suus

Hoi,

Ik had het ook met 5 weken. Als je zwanger bent kan je veel sneller hier last van krijgen. Idd. even de huisarts bellen en melden dat je 5 weken zwanger bent. Je hoeft meestal niet eens langs te komen.

Succes!!!

ik heb het nu ben nu tien week zwanger, maar vocht van de huisarts geen zetpillen dit mag pas met twaalf weken. Ik heb wel een zalfje gekregen en dtoen was het zo over.succes!

Hoi
Helaas is het zo dat je er maar tijdelijk van af bent. Je kan er haast wel van uitgaan dat die infectie steeds terug komt. Het heeft met je zwschap te maken. maar je moet wél altijd een kuurtje halen, en zeker aan het einde van je zwschap, want tijdens de bevalling kan je baby besmet raken en kan dan spruw op lopen in het mondje, of ergens anders. Das natuurlijk niet zo handig (niet erg hoor, maar gewoon niet handig).
Ik had het dus ook en heb 5 keer een kuurtje gehad, waarvan de laatste op de valreep met 39 weken, en met precies 40 weken beviel ik.

Terug
Bovenaan