Hoi,
Heb een vraagje over mezelf.
Ik heb zo vaak een vaginale schimmelinfectie, ik zou niet weten hoe ik er aan kom!
Nu is het weer zover, het brand, jeukt en heb gekleurde vaginale afscheiding.
Ik weet het; het klinkt echt niet fris, sorry
Weten jullie nog dingen of tips om het te voorkomen?
Ik was daar al niet met zeep maar spoel met heel veel water (advies huisarts) ik doe zowel smorgens als s'avonds een schone katoenen onderbroekaan, draag geen strings (advies huisarts)
Als we sex hebben is het als we gedoucht hebben, soms niet leuk als je spontaan wat wil, maar jah mede uit voorzorg.
Nu is het weer zover, en met medicijnen (vag. zetpil op recept huisarts) ben je er ook wel weer zo vanaf, maar baal ervan dat het zo vaak is.
Ik hoop zo dat jullie nog tips hebben om het te voorkomen.
liefs marina
Heb een vraagje over mezelf.
Ik heb zo vaak een vaginale schimmelinfectie, ik zou niet weten hoe ik er aan kom!
Nu is het weer zover, het brand, jeukt en heb gekleurde vaginale afscheiding.
Ik weet het; het klinkt echt niet fris, sorry
Weten jullie nog dingen of tips om het te voorkomen?
Ik was daar al niet met zeep maar spoel met heel veel water (advies huisarts) ik doe zowel smorgens als s'avonds een schone katoenen onderbroekaan, draag geen strings (advies huisarts)
Als we sex hebben is het als we gedoucht hebben, soms niet leuk als je spontaan wat wil, maar jah mede uit voorzorg.
Nu is het weer zover, en met medicijnen (vag. zetpil op recept huisarts) ben je er ook wel weer zo vanaf, maar baal ervan dat het zo vaak is.
Ik hoop zo dat jullie nog tips hebben om het te voorkomen.
liefs marina