Vaginale schimmel

ik ben nu bijna 19 weken zwanger en heb eigenlijk al de gehele zwangerschap last van vaginale schimmel. En nu ben ik het echt ZO zat!! Ik heb alles al geprobeerd, canesten gyno zachte capsule en creme van 2 verschillende merken. en allerlij huis tuin en keuken middeltjes waaronder in bad met een pond zout, biogarde yoghurt, kokosolie, spoelen met zeezout gekookt water, meer cranberryproducten eten en nog ontelbaar veel meer. niks helpt. ik slaap al zonder onderbroek en draag alleen katoenen ondergoed dat ik elke keer uitkook, ik draag geen dingen als panty's omdat het de warmte vasthoud etc etc. NIETS helpt! ik zit hier gewoon te huilen omdat ik er zo gek van word. het verstoort mijn seksleven omdat er allemaal van die witte dingetjes komen en ik gewoon zo droog blijf als een woestijn. Is er iemand met DE gouden tip? ik kan dit echt niet nog 5 maanden volhouden.
 
Ik heb een creme uit Frankrijk, Dat werkt echt als een malle.
Ik heb het even voor je opgezocht.
https://www.soin-et-nature.com/nl/lomexin/3898-lomexin-2-mycosen-30g.html
Kijk even op deze pagina.
Hoop dat je er wat aan hebt, mij helpt het onwijs!
 
Misschien een rare vraag, maar ik haal het niet uit jouw verhaal, Ben je al bij de huisarts geweest? Ik kreeg een vaginale pil en was er vanaf. 
 
ja ik was geweest en had toen een week eerder de vaginale tablet van canesten gebruikt, maar ze zij dat de tablet die zij me kan voorschrijven dezelfde werkzame stoffen heeft en ze dus niet denkt dat die zal helpen. ze zij je moet het gewoon uitzitten en hopen dat het overgaat. 
 
@junibaby12 ik ga maandag huisarts bellen kijken wat zij ervan zegt, bedankt voor de tip!
 
Mijn dokter zei dar canesten gino juist helemaal  niet werkt. En de vaginale tabletten die hun voor schrijven  beter helpen. Dus ik zou die toch vragen. 
 Verder ken ik je probleem.  Ik heb al een jaar last van constante schimmel infecties dat die vaginale tabletten  bij mij niet meer helpen alleen de flucanozol tabletten. Die mag je alleen niet slikken als je zwanger  bent. Moet zeggen sinds ik zwanger ben dat ik er juist vanaf ben nu. 
Maar het blijft heel irritant  bij mij hielp verder ook helemaal niks en het bleef maar terug komen 
 
Succes
 
Mijn dokter zei dar canesten gino juist helemaal  niet werkt. En de vaginale tabletten die hun voor schrijven  beter helpen. Dus ik zou die toch vragen. 
 Verder ken ik je probleem.  Ik heb al een jaar last van constante schimmel infecties dat die vaginale tabletten  bij mij niet meer helpen alleen de flucanozol tabletten. Die mag je alleen niet slikken als je zwanger  bent. Moet zeggen sinds ik zwanger ben dat ik er juist vanaf ben nu. 
Maar het blijft heel irritant  bij mij hielp verder ook helemaal niks en het bleef maar terug komen 
 
Succes
 
Vraagje, heb je nog wel gemeenschap omdat je zegt dat t niet fijn is? Heeft je partner zichzelf ook behandeld, als hij het ook heeft wordt je namelijk steeds opnieuw besmet!
succes
 
Heb je ook iets aan je dieet gedaan? Schimmel doet het goed op suiker, dus je zou hier naar kunnen kijken, bepaalde voedingsmiddelen moet je dan laten staan. Denk dat het via Google wel te vinden is: anti candida dieet. Zou dat proberen als ik jou was want dit is super vervelend 
 
Terug
Bovenaan