vakantie's

Vraagje... gaat bij jullie de afdeling gynacologie ook dicht zoveel weken ivm vakantie?
Ik sprak daar laatst iemand over. Ik zou het bij ons niet weten, zal het eens navragen.

Hoe zit dat bij jullie?

Liefs Leah

Hoi Leah,

Het UMC gaat ook gewoon door tijdens de vakantie, alleen met de kerst zijn ze volgens mij dicht. Maar ik heb het ook wel eens bij andere meiden gelezen dat sommige ziekenhuizen inderdaad gesloten zijn met de vakantie.

Ik las trouwens dat jij ook maandag 3 jaar getrouwd bent, ik ook en ik heb ook maandag ongeveer mijn NOD, dus wie weet brengt het ons beide geluk

Alice

P.s. mijn verhaal is overigens ook te lezen op www.hetgrotewonder.web-log.nl.

vorig jaar gingen ze bij ons gewoon door.
Alleen heb je wel meer kans op een andere arts, omdat die van jou er niet is.
Hopelijk dit jaar ook... alhoewel.... Ik hoop er dan eigenlijk niet naar toe te hoeven.... dan heb ik goed nieuws.

Groetjes
mama Peet

quote: EllesZ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2007 12:37:20'));

Hoi Leah,

Het UMC gaat ook gewoon door tijdens de vakantie, alleen met de kerst zijn ze volgens mij dicht. Maar ik heb het ook wel eens bij andere meiden gelezen dat sommige ziekenhuizen inderdaad gesloten zijn met de vakantie.

Ik las trouwens dat jij ook maandag 3 jaar getrouwd bent, ik ook en ik heb ook maandag ongeveer mijn NOD, dus wie weet brengt het ons beide geluk

Alice

P.s. mijn verhaal is overigens ook te lezen op www.hetgrotewonder.web-log.nl.

Hoi Alice,
nou das ook toevallig!!!
Dan moeten we maar heel hard voor elkaar duimen!!!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan