<p>Hoi allemaal,</p><p>Over 3 weken vertrekken wij met onze dan 8 maanden oude baby voor 9 dagen naar Bonaire - onze eerste familievakantie. We hebben daar een appartement op een resort, dus we hebben een eigen keuken, airco in de slaapkamers, etc. maar ook zwembaden en restaurants e.d. De accommodatie zit dus wel goed. Nu loop ik met de voorbereidingen tegen een paar dingen aan:</p><p>- We hebben ervoor gekozen geen stoel bij te boeken voor ons kindje. We zitten voor een tussenschot en hebben dus extra beenruimte. Nu kun je via KLM wel een reiswiegje reserveren, maar daarvoor geldt max. 65cm en max. 10kg (welke baby van 10kg nog geen 65cm is en dus waar deze combinatie vandaan komt is mij een raadsel), maar ons zoontje zit al over de max. lengte, dus dat is waarschijnlijk geen optie. Alternatieven kan ik echter niet vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? Anders slaapt ie natuurlijk gewoon - zoals ik ook vroeger - op kussentjes en dekentjes op de vloer voor onze voeten (het is een gemakkelijk kindje )</p><p>- Nergens kan ik een complete inpaklijst vinden voor dergelijke reizen met een baby. Ik heb al verschillende sites geprobeerd die zeggen volledige inpaklijsten te maken, maar aanraders als handwasmiddel of hoeveel setjes kleding je minimaal mee moet nemen, staan daar niet op. Heeft iemand wel ergens een complete inpaklijst (gevonden)?</p><p>Als iemand verder nog ervaringen, tips of aanraders heeft, hoor ik die natuurlijk heel graag!</p>