vakantie bestemmingen

<p>Hee Meiden,</p><p>Ik ben nu 10 weken zwanger. Mijn vriend en ik zouden eerst in maart nog een mooie reis gaan maken naar Sri Lanka. Deze hebben we nu even uitgesteld 'een jaar of 10 haha'. Ik ben nu eigenlijk opzoek naar een andere bestemming maar vanwege zika blijft er weinig tropisch over... heb ik het idee.</p><p>heeft iemand een gouden tip? Voor in de periode maart.....?</p><p>Groetjes</p>

Gran Canaria? Het was de bedoeling dat wij ook nog zouden gaan, maar ik ben toch het liefst in Nederland nu ik zwanger ben en had er geen goed gevoel over.

Wij zijn vorig jaar in maart naar Hurghada, Egypte geweest. Ik was toen 28weken zwanger. Heb vtv wel advies ingewonnen bij de GGD, maar die gaven aan dat dat prima kon :)

Florida? Zijn wij ook geweest tijdens mijn zwangerschap, en er was toen een positief reisadvies voor zwangeren. 

Wij zijn net een paar dagen terug uit Tenerife.
Heerlijk gehad soms wel te warm vond ik maar lekker gerelaxed.

Wij willen eerste week van april ook naar de Canarische eilanden gaan, welke precies weten we nog niet. Ik ben dan 24 weken zwanger. Ik wacht met boeken tot een aantal weken van te voren want wil wel dat ik mezelf goed voel. 

Terug
Bovenaan