Vakantie - buggy en rugdrager

<p>Wij gaan over een maandje met onze dreumes van dan 13 maanden op vakantie naar de bergen. We willen wandelen en een rugdrager (zo eentje met metalen frame) aanschaffen. Heeft iemand tips welke (redelijk betaalbaar) goed zijn?</p><p>Daarnaast hebben we een kinderwagen, maar die vult ongeveer de hele achterbak en dat is niet handig. Maar een buggy of iets om onze zoon in te vervoeren lijkt ons wel handig - hij loopt wel maar net dus dat is niet iets waar we op gaan vertrouwen zegmaar ;). Hebben jullie nog tips voor een buggy? Liefst eentje die niet alleen voor vakantie gebruikt kan worden, maar bijv ook op de fiets mee kan voor dagje dierentuin (als we dan toch bezig zijn - laten we het dan ook lekker praktisch houden haha). En liefst niet te duur.... Onze buren hebben de yoyo babyzen, die ziet er heel fijn en klein uit - maar is wel prijzig. </p>
 
Weet niet wat je eraan uit wilt geven maar de Deuter kinderrugzak is erg fijn. Wel prijzig maar je wilt natuurlijk wel dat zowel je kindje goed zit als dat je zelf comfortabel kunt lopen. Verder gaat deze jaren mee omdat het kindje erin kan tot een jaar of 5 (maar dan is hij vaak zo zwaar dat je het zelf niet meer wilt)
 
Wij hebben een simpele buggy van Koelstra voor wandelingetjes naar een dorpje of winkel en als drager een Mini-Meis. Even googelen. Inklapbaar als een kleine rugzak en plat en je kindjes zit op je schouders en kan lekker meekijken. Ideaal! Via MP ook goed 2e hand te krijgen!
 
Lang leve marktplaats voor dit soort dingen! Ik zou een simpele paraplu buggy meenemen (ik zelf heb er een van mutsy) en er staan ook volop rugdragers op marktplaats. Voor zo’n vakantie zou ik zelf geen nieuwe aanschaffen.
 
Decathlon en dan de duurste drager van de twee!
Bij de goedkoopste is het rugpand niet te verstellen en dat is wel heel fijn als dit kan.
Ons zoontje is pas 9 maanden maar neg terug van vakantie en hadden alleen de rugdrager en draagzak mee. Heb geen buggy gemist. Ook super voor in de bergen :)
 
Qua buggy hadden wij de koelstra Simba gekozen. Gingen met het vliegtuig weg toen de kleine 4 maanden was, vereiste was toen dat ie plat kon om te slapen. En mevrouw ligt er nog geregeld in te slapen als we een dagje weg zijn naar het strand oid. Klapt makkelijk in, rijdt prima, alleen stang niet in hoogte verstelbaar 
 
Terug
Bovenaan