vakantie en afscheid

A

Anoniem

Guest
Ik ga het nu voor de 3e keer proberen om een berichtje te plaatsen!!

Ik ben heerlijk een paar weken op vakantie geweest. Drie weken lang dertig graden! Dan is het hier wel koud zeg!

Ik heb besloten om niet meer bij deze forum te komen omdat ik liever na het Forum ga "als zwanger worden langer duurt". Ik zag dat ik al van de nod lijst afgehaald ben dus dat komt goed uit. We weten dat de kans erguh klein is dat we spontaan zwanger kunnen worden. Mocht het toch aankomende maanden lukken dan laat ik het jullie uiteraard met alle liefde weten!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden en hopen dat jullie meer geluk hebben als wij!

Veel liefs
Marielle

Hoi Marielle,

Jouw naam op de nod lijst is mij in het verleden opgevallen omdat we ongeveer even lang bezig zijn en je volgens mij ook van dezelfde leeftijd als mij bent. Aangezien ik niet zo veel meer op deze site kom, heb ik niet echt gevolgd hoe het met jou verder is gegaan omdat je in je mailtje zegt dat de kans klein is om spontaan zwanger te raken. Ben je naar de gynaecoloog geweest? Ik ben gewoon een beetje nieuwsgierig maar als je geen zin hebt om erover te praten begrijp ik dat ook. In ieder veel succes! groetjes Noortje

hoi marielle,

ik kom ook op het als zwanger worden langer duurt forum, maar kom ook net zovaak ff hier kijken. soms kan ik een ander helpen en soms een ander mij. vind ik wel prettig. en zo blijf je toch op de hoogte van de andere meiden. misschien ook iets voor jou! hoef je nog niet echt afscheid te nemen!

xx kimpansee

Hoi Marielle,

Jammer dat je hier niet meer komt, maar ik geef je groot gelijk.
Ik heb een beetje het gevoel hier niet meer thuis te horen, heb het stadium waarin de meesten hier zitten wel gehad (niet lullig bedoeld of zo).
Maar op het forum "als zwanger worden langer duurt" heb ik ook niet echt een goed gevoel, omdat we (nog) niet in de MMM zitten.
Zweef een beetje overal tussen in.
Ik zit nu een beetje op andere fora te kijken en heb wel een paar leuke ontdekt (zitten ook onderwerpen bij als "moeilijk zwanger worden").
Voordeel van deze zijn dat ze besloten zijn, dus geen gedonder met anonieme rotberichten.
Ik wens je heel veel sterkte, succes en al het geluk van de wereld.

Trouwens een leuke vakantie gehad?

Liefs, Catelijne

Hoi Marielle,

Nieuwe poging om een berichtje te plaatsen.

Jammer om je hier niet meer te "spreken".
Maar ik kan me goed voorstellen dat je liever naar het forum "als zwanger langer duurt" gaat (volgens mij zat je hier ook al?)
Ik kom hier eerlijk gezegd ook niet zo vaak meer.
De fase waarin de meeste meiden hier zitten heb ik een beetje achter de rug (niet lullig bedoeld ofzo).
Maar op het forum "als zwanger langer duurt" voel ik me ook niet helemaal thuis, omdat ik (nog) niet in de MMM zit.
We hebben onszelf nog 1 maand gegeven en willen dan hulp gaan zitten.
Ik heb het hier behoorlijk moeilijk mee gehad en heb ook in een behoorlijke dip gezeten.
Ik heb nu een paar fora gevonden waar ik me denk ik wel thuis zal voelen.
Dit zijn besloten fora, dus ook geen anoniem getreiter, om het maar cru te zeggen.
Hier hebben ze ook onderwerpen "moeilijk zwanger worden".
Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte en al het geluk van de wereld!

Veel liefs, Catelijne

Hoi Marielle,

Derde poging om een berichtje te plaatsen.

Maar ik kan me goed voorstellen dat je liever naar het forum "als zwanger langer duurt" gaat (volgens mij zat je hier ook al?)
De fase waarin de meeste meiden hier zitten heb ik een beetje achter de rug (niet lullig bedoeld ofzo).
Maar op het forum "als zwanger langer duurt" voel ik me ook niet helemaal thuis, omdat ik (nog) niet in de MMM zit.
Ik heb het hier behoorlijk moeilijk mee gehad en heb ook in een behoorlijke dip gezeten.
Dit zijn besloten fora, dus ook geen anoniem getreiter, om het maar cru te zeggen.
Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte en al het geluk van de wereld!

Veel liefs, Catelijne

Hoi Marielle,

Nieuwe poging om een berichtje te plaatsen.

Dit zijn besloten fora, dus ook geen anonieme onruststoker(s), om het zo maar te zeggen.

Veel liefs, Catelijne

hoi,

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Uiteraard ken ik jullie alle drie van naam omdat jullie volgens mij alledrie evenlang bezig zijn als ik. Nog even in het kort: de kwaliteit en de bewegenlijkheid van het zaad van mijn man was heel slecht. Vandaag heeft hij een echo gehad en hebben ze een spatader geconstateerd. Volgende week vrijdag krijgen we de uitslag van alle onderzoeken die bij mijn man gedaan zijn (zaad, echo en bloed). De uitslag zal ik bij het andere forum vertellen/schrijven. Ik heb al gelezen bij een berichtje op het andere forum dat de kans van slagen bij een eventuele operatie 60 procent is. Even wachten wat er volgende week uit het gesprek komt bij de uroloog! Hopelijk kan man zo snel mogelijk geopereerd worden!

Cathelijne: fijn dat je een ander forum hebt gevonden al hoop ik je wel af en toe tegen te komen bij de jonge gezinnen forum!! En je moet gewoon naar de dokter gaan dan weet je tenminste of er iets aan de hand is en hoe eerder je erbij bent hoe beter! Wij zijn na 10 maanden na de dokter gegaan en voor je het weet ben je 2 maanden verder(zaadonderzoek moet meerdere malen als het niet goed is en wel met tussenposen) Was jouw naam niet eerst Anoniempje??

Noor: We zijn vlgs mij even oud en even lang bezig(29 jr en vanaf okt03 bezig)! Waarom kom je niet zo vaak op het forum? En ben jij al bij de dokter geweest?

Kimpansee: Jouw naam ken ik zeker want jou kom ik ook tegen op het andere forum waar ik sinds kort op zit. Ik heb ook de laatste maanden hier regelmatig antoorden gegeven aan wat meiden maar eigenlijk ben ik de vragen een beetje zat. Het zijn toch vaak terugkerende vragen en heb nu wel wat anders aan mijn hoofd.

Mijn vakantie was echt heerlijk by the way! We zitten nu alweer te kijken wanneer we weer gaan hihi!!

veel liefs
Marielle

Terug
Bovenaan