vakantie en baby

A

Anoniem

Guest
hallo dames  

ik ben nieuw hier op het forum . meestal lees ik met jullie verhalen mee,en schrijf ik bijna niets.wij hebben een dochtertje van 5 1/2 mnd en wilden graag naar een centerparcs gaan voor een midweek .en nu is mijn vraag   of iemand hier ook ervaring mee heeft?
en alle tips zijn welkom uiteraard!
alvast bedankt

Hoi, hoi,

Toen mijn dochtertje ± 4 mnd oud was zijn we ook naar CP geweest. Heb het erg leuk gevonden.......alleen ze heeft van het pierebadje wel een schimmelinfectie overgehouden.....

Volgens  CP kon dit niet  omdat ze vaak  de kwaliteit van het water controleren...  Maar   ze kreeg het wel direct na het weekendje weg.. Ook de huisarts denkt dat het hieraan heeft gelegen.
Maar eh ....ik weet niet of je dit eigenlijk wel wilt horen .

Dus gewoon  lekker genieten!!! Ik zou wel zelf  schoon beddegoed voor haar mee nemen. (dit hadden wij nl voor haar gehuurd, achteraf had ik dit liever niet gedaan)

Groetjes
Julia

Wij zijn vorige week naar CP geweest. Helaas heeft Anne in het zwembad water binnen gekregen en heeft daarna 3 dagen diaree gehad. En ze wilde toen ook niet meer drinken. Echt leuk is het dus niet geweest. Ook was er een meisje van 4,5 die totaal geen rekening met de rest kon houden (kindje van de vriendin van mijn zwager), dus Anne sliep niet of heel slecht.
Ow ja, Anne heeft 2x vast gezeten met haar hoofdje tussen het matrasje en het bedje van CP! We waren dus mega geschrokken!
Verder was het in Duitsland en daar wordt het kraanwater afgeraden voor baby's, waarschijnlijk dus daardoor de diaree.

Verder vond Anne de schommels wel heel erg leuk. Alleen ze zijn nog net iets te klein om iets te gaan doen.

Groetjes,
Natasja

ps; Als je wilt moet je natuurliojk gewoon gaan, wij hadden gewoon een slechte ervaring.

Hoi,
Nou hier dan maar even een positieve ervaring, want als je dit leest, zou je jezelf bijna opsluiten in je huis...
Wij zijn met de oudste ook altijd van baby af aan naar cp geweest en wij hebben het altijd als zeer prettig ervaren. De eerste keer zijn we naar de Kempervennen geweest. Dit was wel leuk, maar ik vond het park niet echt kindvriendelijk ( geen hekjes bij de bruggetjes op de plaza bijv. Vond die kleine wel leuk, maar ik niet!!)
Sindsdien zijn we naar Erperheide in België gegaan en dit was altijd erg leuk. Nooit geen problemen met het bedje (het zijn gewoon campingbedjes), geen enge schimmelinfecties en ja, water binnen krijgen kan aan zee ook, dat heeft niks met cp te maken.
Alleen de hygiëne van het huisje liet soms wat te wensen over, maar daar kan een eigen sopje veel aan veranderen.
Volgende week gaan we voor de eerste keer met twee kids en ik heb er erg veel zin in.
Groetjes Sil

hey dames
wat fijn om zo snel al reacties te krijgen
heb echt wat aan die ervaringen,weet je een beetje wat je te wachten staat.zat eerst te twijfelen of ik wel een camping bedje voor haar mee moest nemen,maar denk dat ik dat wel ga doen.dan weet je zeker dat ze in een schoon bedje ligt .tenminste als ik sommige hoor dan zijn ze niet altyd even schoon in cp.
bedankt voor jullie reacties

We zijn voor ik weer moest werken met Jim (19-12-06)  en Kevin (3-5-03) naar Weerterbergen geweest. Hij was toen ± 12 wkn. Hij heeft gewoon in het pierebadje gezeten (niet te lang) en hij vond het heerlijk.
In het huisje ging het ook perfekt. Alleen hadden we een 4 pers. huisje en Jim en Kevin zouden eigenlijk op 1 kamer moeten, maar dat hadden we niet gedaan. Jim eerst bij ons op de slaapkamer, toen wij naar bed gingen campingbedje in de kamer gezet (anders slaap ik namelijk niet) en dat ging ook goed.
Het enigste nadeel vond ik dat je voor een weekendje teveel mee moet nemen, maar van de andere kant, ik (wij)  heb genoten!

Groetjes Sandra

hoi,

Wij zijn vorige maand naar een soort CP geweest maar dan in een stacaravan. Ik vond het geweldig zo met zijn drietjes. We hadden ook zelf het campingbedje meegenomen. Nam wel veel plek in beslag in de auto, maar ik weet dat ze daar goed in slaapt dus toch gedaan,
Ik heb het sowieso nooit zo op die zwembaden. het water is te warm, een broeinest van van alles en nog wat. Wordt wel goed gecontroleerd maar ik voel me er vies,
Ik heb 1 avond gekookt en 1 avond zijn we uit eten gegaan. Heel vroeg zodat het nog niet druk was en we ons eten snel had en terwijl we zaten te wachten Jasmijn de fles gegeven. Ze hield het zo prima vol en het was leuk om er zo eens uit te zijn.

Veel plezier!

groeten Elke

Terug
Bovenaan