Vakantie en smeren!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ga dit weekend lekker naar Marbella. Welk spul heb ik nodig voor het smeren om een zwangerschapsmasker te voorkomen? Wat gebruiken jullie voor in de zon?

Liefs Aicha.

Hoi Aicha,

Helaas is je goed insmeren met een zeer hoge factor nog geen garantie dat je geen zwangerschapsmasker krijgt.

Neem uit voorzorg in ieder geval wel de hoogste factor (40 of 50=kids of sunblock) en hou het steeds in de gaten. Ik had zelf de vlekken al voordat ik zwanger was (opgelopen op een zonnebank met een te sterke gezichtsbruiner), en ze zijn bij mij niet erger geworden tijdens mijn vakantie op Tenerife begin maart. Ik ben dan ook steeds zoveel mogelijk  onder de parasol gebleven met factor 40.

In ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst en hou het bruin worden nu even als bijzaak, geniet gewoon van de sfeer enzo !!

Groetjes Marasje

Hi Aicha,

Volgens mij is het persoonsgebonden of je last krijgt van pigmentvlekken. Inderdaad zo goed mogelijk (sunblock)  smeren en in de schaduw zitten om het zoveel mogelijk te voorkomen. Ik was zelf een weekend in Frankrijk en heb factor 25 gesmeerd en alleen maar in de schaduw gezeten. Toch een leuk kleurtje gekregen en als bonus wat kleine pigmentvlekjes erbij in mijn gezicht. Iedereen denkt dat het sproetjes zijn.  Maar ik had ze al verwacht, ik ben een mengelmoes en heb sowieso al wat meer pigmentvlekken van mijzelf. Veel plezier!

Hoi Aicha..

Ik ga zellf ook in juli naar marbella het is heerlijk genieten daar..
Ik zou je zelf aanraden om een factor boven de 30 te nemen ik werk zelf in een apotheek en meestal adviseren wij dat... het merk vichy is heel goed en heeft ook speciale creme  voor het gezicht F 40 en 60.

Ik zelf zal denk ik niet al te lang in de zon gaan liggen... normaal lig ik er de hele middag maar jah dat gaat nu niet...

Groetjes Hanan

Terug
Bovenaan