A
Anoniem
Guest
Nou heb deze week vakantie maar ben al vanaf zaterdag ziek dit geldt ook voor ons dochtertje van 21 maanden. Ik moet eerlijk zeggen op dit moment valt het dan niet altijd mee om zwanger( 14 weken) te zijn (dit is niet verkeerd bedoeld). Je voelt je zelf zo lamlendig dan nog een dochter die veel aandacht vraagt doordat ze ziek is, hierdoor heb ik het idee dat ik zelf niet tot rust kom. S`nachts gaan mijn vriend en ik om de beurt het bed uit als ze begint te huilen. Daarbij vindt ik het dan ook wel moeilijk nu je in verwachting bent wat mag je wel en niet gebruiken tegen het hoesten en neusverstopping. Weet van de vk dat je wel een paracetamol mag gebruiken maar doe dat liever niet.
Heeft iemand nog wat tips??
Wilde eigenlijk deze week aan het nieuwe kamertje voor onze dochter beginnen maar dat zullen we denk ik nog maar even uit moeten stellen en had me hier eigenlijk zo op verheugd.
Liefs bg
Heeft iemand nog wat tips??
Wilde eigenlijk deze week aan het nieuwe kamertje voor onze dochter beginnen maar dat zullen we denk ik nog maar even uit moeten stellen en had me hier eigenlijk zo op verheugd.
Liefs bg