vakantie!!! + even een berichtje voor mama van evi!

hoi meiden

ik ga jullie even 2 weken verlaten ;) wij reiden vannacht richting frankrijk voor 2 weken...

al ik straks terug ben...zal ik vast eerst heeeeeeeel veel te lezen hebben...waar ik nu al weer zin in heb!! haha

alle meiden die al een echo hebben gehad...en goed is geweest...superrrrr!! ga lekker genieten..

de meiden die nog een echo gaan krijgen...ik hoop dat jullie een superrrrrrr echo zullen krijgen..

@ mama van evi : ik heb precies het zelfde gehad al jij..ik had op je 1e verhaal al een heeeeeeeeeel verhaal terug geschreven..maar die werd op 1 of andere maniet niet geplaatst....superrrrrr vervelend!! dus nu even in het kort

meid ik heb precies t zelfde gehad..bij mij is vooraf geen hemetoom ondenkt..maar het bloed wat ik in mijn baarmoeder had zitten..zat ook voor de baar moeder mond..kindje lag er gelukkig achter...maar echt meid....hou je echt rustig!! ik heb 2weken volledig thuis gezeten...3e week zou ik weer werken..toch nog een week extra thuis gebleven..en ik ben er blij mee..dat ik dat heb gedaan!!ik heb in totaal 3 bloedingen gehad...t blijft elke keer schrikken..i know!! maarrrr ik ben nu 14 +3 zwanger..en mijn laatste echo..bleek het bloed te zijn verdwenen...als je rustig aan doet..kan je lichaam de hematoom op zijn eigen manier en tempo "oplossen" als je druk in de weer blijft...heb je kans dat je dit proces versneld..en kan t idd fout gaan..

mijn tip...meld je ziek..t enigste wat je gaat doen is op de bank zitten...en eventueel afwassen..hooguit!! niet stopzuigen/dweilen/boodschappen doen...etcetc...gewoon helemaal niks!! neem je rust!! de rust die je nodig hebt..tot dat je baarmoeder weer bloed vrij is...

sterkte meid!!

oke meiden..nu ga ik stoppen met schrijven...wekkertje gaat om een uurtje of half4 vannacht...tijd om af te sluiten dus!!

tot over 2 weken!

dikke kus hilmar

Terug
Bovenaan