vakantie Frankrijk

Hallo!

Binnenkort gaan wij met onze kleine meid van zes maanden op vakantie naar Frankrijk. Weet iemand of daar ook Friso 2 en rijstebloem om pap mee te maken kan krijgen? En ik neem aan dat je daar ook pampers kan krijgen?

Andere tips zijn  natuurlijk ook welkom!

Groeten floor
 
Hoi

Wij zijn net terug uit zuid frankrijk, ze hebben daar geen friso (wel vergelijkbare andere merken zoals nestle.) wij hebben alles van thuis meegenomen.
Rijstebloem hebben ze daar volgens mij wel met allemaal smaakjes en zo.
Ook is er heel veel keus uit potjes met prakjes erin (deze zijn wel  allemaal vloeibaarder dan in nederland) Ook pampers zijn er gewoon in alle soorten en maten net zoals hier, maar houd er rekening mee dat alles een stuk duurder is (klein pak pampers pampers 15 euro!) Tip dus als je slim bent en je hebt voldoende plek in de auto neem alles gewoon van hier mee!
 
fijne vakantie gewenst gr. Shirley
 
Hoi,

Wij zijn ook net terug uit Frankrijk met onze zoon, bijna 15 maanden, en natuurlijk kun je daar pampers etc krijgen!
Waar ik wel rekening mee zou houden is dat alle babyvoeding, pap & melkpoeder enzo met een smaakje is (vanille, aardbeien en dat soort gedoe).
We hadden gelukkig al deze tip gehad en zelf pap en melkpoeder mee. Potjes en koekjes zijn er ook volop.

Veel plezier!

Lein
 
Hallo,
Ook wij zijn net terug van vakantie in Frankrijk. Wij hebben 3 weken met de caravan gekampeerd. Bas is 13 maanden en 1 week. Het meeste eet hij al met de pot mee, maar als wij gingen bbq, dan kreeg hij een potje Ovarit welke ik meegenomen had. Ik had voor de zekerheid genoeg potjes meegenomen van Olvarit. Voor het geval hij niet zou eten (wat eigenlijk nooit aan de orde is, maar ja op vakantie weet je maar nooit!!) dan wist ik zeker dat het niet aan de voeding lag.
Ook de luiers heb ik voor 3 weken meegenomen. Eigenlijk met hetzelfde idee: dat als hij zou huilen of niet zou kunnen slapen, dan wist ik zeker dat het niet aan de luiers zou liggen.
In de winkels daar heb ik geen potjes Olvarit gezien, wel pampers. Friso heb ik geloof ik niet gezien, maar ja ik heb er ook niet zo goed opgelet omdat Bas geen opvolgmelk meer nodig heeft.
Ik wens jullie een prettige vakantie.
Groetjes
Annelies
 
Terug
Bovenaan