vakantie geboekt!!!

A

Anoniem

Guest
Met de kerst hebben we vakantie geboekt! We gaan voor het eerst met vrienden (en hun dochtertje van dan 10mnd) op vakantie.
We hebben een villa met zwembad gehuurd in zuid spanje en daarbij een auto!
Hebben alles apart geboekt, villa, tickets en auto en dan vallen de kosten reuze mee. Helemaal als je het dan ook nog eens door twee kan delen.
We gaan half mei, nog voordat Jelte 2jaar wordt en je de volle mep moet betalen. En het is een kleine 2uur vliegen...
Hopelijk is het dan al lekker weer en word het gezellig met zn 6e.

Nog meer mensen die nog op vliegvakantie gaan voordat de kids 2worden?

gr. Saskia.

Hier een plaatje om vast in de sfeer te komen:

Sas..wat heerlijk. ..en wat ziet het er supermooi uit..
Groot gelijk heb je!!
Ja, voor Lieve 2 wordt..heeft hier geen zin..met nog twee kids..hahaha
Wij gaan ws deze zomer in eigen land op vakantie..
Al twee jaar op rij, slecht weer in Frankrijk gehad..dusss zegt ook niks, en vliegen is zo duur!
Aangezien het huis nu ook aan de beurt is...we zien wel..boeken vaak pas laat..
Maar voor jullie iig al een lekker vooruitzicht!
Liefs Rina

Hoi Sas,

Ziet er super uit! En een vriendin van mij gaat ook nog op vakantie voor haar zoontje 2 wordt, scheelt een vliegticket van 1000 euro voor hem!

groetjes Maris

ps wij gaan in of na mijn verlof heerlijk nog even met de boot weg!

wow dat ziet er goed uit zeg!
Krijg ook meteen zin in vakantie, maar dat gaat denk ik niets worden voor Sarah 2 wordt. We willen ons huis graag verkopen en dan dus weer een ander huis kopen en ik hoop tegen die tijd ook weer zwanger te mogen zijn...dus even geen vakantie.

groetjes Tamar

Ziet er goed uit!!!! Beter dat je nog in het voorseizoen op vakantie kan, dan is het nog een beetje te betalen. Helaas voor ons gaat dat niet meer....

WAUW!! Dat ziet er echt heerlijk uit. Krijg helemaal zin in de vakantie als ik dit zie. Wij blijven wel gewoon weer thuis dit jaar. Maar jullie gaan een heerlijke zomer krijgen zie ik en ideaal zo'n eigen huisje

Terug
Bovenaan