vakantie geboekt?

Hebben jullie al een vakantie geboekt of w88 jullie nog even af?
Wij hebben nog niets geboekt, probeer maar een last minute te scoren denk ik! In een of ander park. We zien wel, maar weg willen we wel even hoor! Even lekker met de kids genieten!

Wij gaan nooit inde zomervakantie op vakantie. Altijd in het najaar. Dus we wachten nog met boeken. We gaan denk ik weer naar landal greenparcs. Heerlijk om zo alles bij de hand te hebben en ook weer zo thuis te zijn.
In de zomer zitten we altijd 's avonds en het weekend op een recreatiepartk als het lekker weer is(15min van ons huis) dus dat voelt ook wel altijd als een beetje vakantie.
En vanaf een paar weekjes als het goed weer is 's avonds fietsen we elke avond een stukje. Heerlijk zo samen genieten.
Nou ja, dit is niet helemaal antwoord op de vraag, maar aangezien jij schreef: even lekker genieten met de kids, moest ik daar meteen aan denken.

Ik ben al lekker een lang weekend naar de sneeuw geweest. jij we konden het echt niet laten, en ik denk dat scheelt vakantiedagen als ik in mijn verlof ga.
Voor de zomer nog weinig plannen.

Wij hebben een huisje geboekt op een camping in Brabant, vlakbij de geboorteplaats van mijn man. Zijn familie woont daar ook in de buurt, dus als we een avondje met z'n tweeen op pad willen is er een oppas.

das makkelijk peet, dan kun je er samen ook ff op uit!! :D
lekker ff eruit geweest snow, je hebt groot gelijk even in je verlof doen, houd je lekker je dagen over !
Dittie, dan lijkt t net of je idd er even uitbent he als je op zo een recreatiepark zit. Wij gaan meestal naar center parcs, maar vind t steeds duurder worden daar! :(

Liefs

Wij twijfelen nog een beetje naar we naar toe gaan. In eerste instantie wilden we in Nederland blijven, maar misschien dat we toch met de auto naar Italie gaan. We willen dan eind aug/ begin sep gaan, dan is Devin ook al wat ouder.

We zien wel.

groetjes Sabrina

Hoi,
wij hebben eind augustus vakantie genomen. Wij zijn van plan om 1 of 2 weken naar een huisje in de Ardennen te gaan. Mooie omgeving om lekker te wandelen en niet te lang rijden. Maar we hebben nog niks geboekt, dus we kunnen doen waar we zin in hebben haha. Ligt ook een beetje aan de financiën, want we willen ook graag sparen om over 2 jaar te kunnen verhuizen.
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan