vakantie gehad

Hoi dames,

Ben weer 'terug' van vakantie. We zijn nergens heen geweest maar wel druk gehad. We hebben geklust op de kamer van onze oudste, want die moet straks de babykamer afstaan.
We hebben ook veel leuke dingen gedaan.
Ik ben totaal niet meer op dit forum geweest, dus vanaf nu ga ik het weer bijhouden.

Alles goed met jullie? Hier gaat het allemaal prima. Mijn buik begint nu wel langzaam in de weg te zitten, maar ik ben er wel reuze trots op.
Verder voel ik me eigenlijk heel goed!

Maar wat gaat de tijd toch snel, hebben jullie dat ook?

Groetjes!

Hi,

Ja de tijd gaat reuze hard! 22 weken ben ik weer al! Ik begin m nu al een beetje te knijpen, ook wij moeten nog druk klussen! Senne moet idd ook de babykamer afstaan en we willen de babykamer nog verven even net een ander kleurtje! Dus we moeten echt gaan beginnen! Want stel je nou voor dat de kleine net zo snel komt als Senne?! Die kwam met 37 weken dus dan heb ik nog 15 weken! En als die net zo snel omvliegen haha...
Lekker dat je ook veel leuke dingen hebt gedaan! Weer even opgeladen!
Mijn buik zit ook al wat in de weg, de kleine ligt zo laag dat het bukken niet zo makkelijk gaat! Ook ligt het gewoon niet zo lekker! Ik voel continu een druk op mijn blaas! Ach ja wat een geklaag he, verder gaat het wel goed hoor, ik spuug haast niet meer nu zo af en toe nog eens een ochtendje maar dat is te overzien!

Liefs Janne

Hier ook alles goed.
Fijn dat je zo veel hebt kunnen doen in je vakantie dittie.
Ik ben nu 24,3 weken en ja de tijd vliegt.
Vanochtend weer op controle geweest en alles was goed.
Straks even naar de apotheek om calendulan emulsie tegen de jeuk. Dat adviseerde de vk.
Hoop dat het helpt.

Groetjes, Petra

@ Janne: 15 weken, ja die zijn helemaal snel om...maar goed, kan nu net zo goed zijn dat je over tijd gaat. Maar is wel voor je zelf een fijn gevoel als alles af is hè. De babykamer blijft hier wel het zelfde, dus daar hoeven we niet veel aan te doen.
Binnenkort de kleertjes weer uit de doos halen en de spullen uitzoeken, leuk leuk!

@ Petra: ik hoop dat het gaat helpen tegen de jeuk. Want jeuk is erger dan pijn zeggen ze wel eens hè. En als je dat nu tot het einde moet volhouden...pfff. Hoop maar dat het helpt.

Hier ook alles goed. Alweer bijna 22 weken.

Wij zijn ook begonnen met klussen. Het kamertje moet geverfd worden, nieuw zeil erin en nog leuke gordijnen uitzoeken.

Voor je het weet is het zover.

Mijn buikje begint ook al aardig te groeien en de kleine trapt lekker onderin mijn buik dus ook bij mij wordt bukken moeilijk maar het is wel weer een heerlijk gevoel.

liefs Cindy

Hoi

Hier gaat alles ook goed
de tijd gaat idd hard

Mooi dat het kamertje van je zoontje af is
en je niet veel aan de babykamer meer hoef
te doen lekker rustig aan doen..

groetjes

Terug
Bovenaan