Vakantie geweest

Hoi meiden,

Het was ff stil rondom mij, wij waren op vakantie!!
We waren in een tent vlakbij Parijs. De heenrit ging super en Pepijn sliep in de tent ook goed.
Nadat hij vlak voor de vakantie achterkwam dat je al rollend ook komt waar je wezen wilt, zo had hij snel door dat je ook iets met je armen en benen kan doen om vooruit te komen.
Hij kan nu dus tijgeren. Al gaat het nog niet snel genoeg naar zijn zin.
We zijn ook lekker op pad geweest, maar slapen in de kinderwagen vind hij niks. Deed hij wel in de bak, maar dus niet in de zit.
gelukkig hadden we de buikdrager bij ons, zo sliep hij nog weleens.
Hij en zijn zus spelen nu al echt samen. Hij zoerkt haar op en zij kan hem echt laten schateren.
Al met al was het gezellig en leuk op vakantie met onze baby, die mijn kleine babietje niet meer is.
Wat gaat het toch weer hard :-(

Liefs

Ah, daar ben je dan! :p
Leuk om zo een update te lezen. Ik vind het ook allemaal veel te snel gaan. Dat 'tijgeren'.. heet dat ook zo als ze alleen maar rondjes draaien? Want dan kan Aqua het ook. Haha.. leuk, weer iets nieuws :)

Hihi geen idee, zo begon het bij Pepijn wel.
Maar hij trekt zich aan zijn handen naar voren en duwt met zijn voeten (we hebben parket dus plakt goed om af te zetten)
Hij probeert al echt op zijn armen te steunen en zijn knieën onder zn kontje te krijgen, maar dat lukt nog niet echt haha

Reisa jullie nog ff genieten van voorpret....

ja het gaat idd hard!!
wij zijn ook al een week weg geweest.
mare heeft op vakantie leren tijgeren, ze was toen 6,5 mnd. nu kruipt ze op de knietjes.
wel erg leuk, maar ze houden er geen rekening mee als mama het te snel vind gaan haha!!

jaaaa gaat veel te snel.
Wij gaan over 2 weken midweekje weg en verder wat dagjes. Viviënne heeft op de creche een manier geleerd om van de ene kast naar de andere te gaan, maar wat ze doet is niet te beschrijven zeiden de leidsters. hmmm ik heb het thuis nog niet gezien dus ik ben nu wel erg nieuwsgierig :)

Hahaha, hoop dat Gijs straks in Nld ook weer wat meer kans krijgt op de grond. Je kunt de vloer hier wel elke dag (laten) schoonmaken maar het blijft vies en stoffig.... En nu zitten we tijdelijk bij een vriendin in huis en daar is het een stuk kleiner.

Groeten uit nu nog Nairobi

Johanneke en Gijs

Terug
Bovenaan