Vakantie-ideeën

Ladies,

Ik ben op zoek naar een leuk, en natuuuurlijk kindvriendelijk, vakantieadresje voor deze zomer. Het liefst ergens in de zon, met de auto bereikbaar zou fijn zijn maar ergens op een eilandje is ook prima. Geen tent (we zijn best wel luxepaardjes) maar een mobile home of zo met alles erin is wel oké.
Ons poppetje Isa is dan 1 jaar (ze is van 3-7-06) en ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn om voor het eerst met haar op vakantie te gaan.

Wie o wie heeft er tips/ervaring/suggesties etc?

grtz. Poppetje71 mv Isa

Hoi Poppetje,

Wij zijn net terug van vakantie. We zijn met het vliegtuig naar Gran Canaria geweest.
Wij hadden een bungalow dat is wel lekker, kun je zelf lekker buiten liggen als je kleintje ligt te slapen en Lotte was natuurlijk nog maar 5 maanden, kun je ook gewoon flesjes maken enzv. De reis ging op zich wel goed, maar ze kunnen als ze zo klein zijn niet lekker slapen en dat doet Lotte nogal veel. Dat was af en toe wel lastig.
Maar goed 2 dagen wennen en alles ging zoals thuis ook ging, maar dan warmer.

Veel plezier.

Lilian mv Lotte 24 weken

Wij gaan in Juni (ons mannetje is dan 10 maanden) met het vliegtuig naar Portugal in een appartementje.
Wij hebben bewust een beetje gezocht naar een wat luxer huisje....ik vind kamperen ook onwijs leuk maar niet met zon hummel....dat doen we wel als hij wat ouder is.

Opzich hoef je voor hem ook niet zo ver weg te gaan, maar papa en mama willen ook wat he.
Tegen de vliegreis zie ik wel een beetje op...aangezien het natuurlijk niet alleen 3 uur vliegen is maar ook de reis naar Schiphol, het wachten daar en in Portugal ook nog de reis naar je appartement....maar ja.....als je het niet probeert weet je het dus ook niet. Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij de hele tijd gaat zitten bleeren....maar ja...Dan moet dat maar, je kan er dan toch niet meer uit haha.

Ik heb er heel veel zin in....lekker twee weken in de zon, zwemmen en lekker eten....lijkt me heerlijk!

Wij hebben dit jaar allemaal korte vakantie's.
Ik mei gaan we een weekje camperen in chaam (brabant), Yoëll is dan 8 maanden.
We gaan met de caravan van mn schoonouders en dat is een vrij grote, ook zit er een hele grote voortent bij dus dat komt helemaal goed.
In Augustus gaan we een week met mn schonouders en schoonzussen naar Disneyland, dan is Yoëll 11 maanden, we zitten dan met z'n alle in een hotel.
En in oktober ga we een week naar Centerparks, dan is Yoëll 13 maanden.

We zien wel hoe het allemaal loopt. En inderdaad als je het niet probeerd weet je het niet, zal toch wennen zijn, zowel voor yoëll als  voor ons. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

Groetjes Pauline

Goedemorgen,

Onze vakantie dit jaar staat geplanned eind Maart, wij gaan dan voor 3,5 wkn naar Nieuw Zeeland met onze klein gup! Een hele onderneming, maargoed, mijn nichtje gaat trouwen en ik heb altijd belooft dat wanneer zij zou gaan trouwen ik erbij ben!
Wij zijn reeds met Wiek naar Denemarken gevlogen toen hij net 3 maanden was, ook dit is erg goed gegaan. Wij verbleven toen wel in een hotel, maar daar hadden ze een campingbedje!
Volgens mij kan je altijd een campingbedje aanvragen bij reisorganisaties, daar zijn ze vaak wel op ingesteld, die hoef je dan sowieso niet mee te nemen. Ik heb voor Wiek wel altijd zijn eigen dekentjes mee, vreemde kronkel misschien, maar ik denk dat dat vertrouwd ruikt. Verder ook altijd een neusspray / paracetamol enzo meenemen. Ook zou ik adviseren om eigen voeding mee te nemen, in andere landen houden ze vaak andere standaarden aan! Pfff...nog meer tips??? Ik weet dat Wiek veel waarde hecht aan zijn regelmaat, die hou ik ook altijd aan op de vakanties....dan blijft het vertrouwd!
SUCCES

Hallo!
Wij gaan begin mei een weekendje naar Disneyland met opa, oma, oom en tante + ons gezinnetje. En begin juli een weekje naar Zeeland daar hebben we op een Roompotpark een chalet, kindvriendelijk dus erg gemakkelijk.
Ben benieuwd hoe het zal gaan of het leuk is hangt vaak wel af van het humeur van de kleintjes vooral bij mijn oudste dochter werkt dat zo.
Nou is zo'n park nooit goedkoop maar een beetje gemak vinden wij wel lekker, maar in april wordt Roos 4 jaar en moeten we dus voor het eerst in het hoogseizoen.
BELACHLIJK!!!! hoe duur dan alles is.Wij zijn gewend om in september te gaan en dat scheelt gewoon de helft.Maar ja dit was nog enigzins betaalbaar + jonge gezinnen korting, alle beetjes helpen.Nu maar hopen op lekker weer, want in september lagen we de vorige keren gewoon op het nederlandse strand.
Succes met jullie vakantie!!!
groetjes Danielle

Hoi

Wij gaan naar camping Sanguli in salou en zeg je het is top we hebben een huisje gehuurd je kan kiezen wat voor wij hebben villa paradise want ga toch met een klein mannetje en we gaan met de auto d8 eerst ojee met de auto zo eind rijden maar 2jaar terug ging me vriendin ook met een kleintje en die reden snachts weg en die kleine heeft de hele nacht geslapen smorgens werd die wakker heeft bij een weg restaurantje gegeten en nog 2 uurtjes rijden en ze waren er maar tis daar echt top kijk voor de gein maar op hun site en echt voor de kleintjes daar

liefs Brenda

Leuk om jullie reacties te lezen! Ik laat wel weten wat het (de bestemming)  geworden is!
En voor de gene die binnenkort een (korte) vakantie hebben; veel plezier!!

Grtz. Poppetje71 mv Isa

O ja, ik heb voor Isa alvast een heeeeeel schattig badpakje gekocht (bij de Hema, gestreept met een heel klein pijpje) voor de vakantie, kan niet wachten om haar daar in te zien!!!

Terug
Bovenaan