vakantie in Belgie

Goedemorgen,

Over 5wkn hebben we heerlijk vakantie en gaan we met Roos (6mnd) naar Belgie op vakantie.
Nu heb ik daar een vraag over.
Is het verstandig om zelf groente- en fruitpotjes mee te nemen of kan ik ze net zo goed daar kopen?
Wie is daar geweest en heeft ze gewoon daar gekocht? Daar zullen ze wel een ander merk hebben, maar het zal toch wel net zo goed zijn? Nu is Belgie niet aan de andere kant  van de wereld maar toch.....

Nou ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

Groetjes,
Henriette
 
Hoi,

Ik weet niet waar je naartoe gaat in België maar ik kom uit België en alles wat ze in Nederland hebben hebben ze in België ook hoor. Zelfde potjes van Olvarit en Nutrilon melk dus je hoeft echt niks mee te nemen.
Groetjes
Keesje
 
quote: keesje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2005 10:24:14'));

Hoi,

Ik weet niet waar je naartoe gaat in België maar ik kom uit België en alles wat ze in Nederland hebben hebben ze in België ook hoor. Zelfde potjes van Olvarit en Nutrilon melk dus je hoeft echt niks mee te nemen.
Groetjes
Keesje



Wat toevallig. Wij gaan naar Hastiere (of hoe ik het ook moet tikken). Dat is wel erg makkelijk, want we moeten al zoveel meenemen. Bedankt!!!

Groetjes,
Henriette
 
Terug
Bovenaan