Vakantie in eigen land met baby van 5 maanden..

<p>Goedenavond,</p><p>Wij willen 2e weekend van september een weekendje weg met z’n drieën. Onze dochter is dan net 5 maanden oud. Ik ben opzoek naar een leuk huisje denk aan een b&b met zwembad/jacuzzi of bad in de badkamer of een ander leuk huisje. Liefst geen centerparcs, landal of Roompot achtige vakantieparken. Wie heeft er voor wat leuke tips/websites waar we kunnen zoeken? Ik heb al wat rond gesnuffeld maar of ik vind geen leuke of het is al bezet (wat niet raar is gezien het al begin augustus is).</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie reacties :)</p><p>Liefs ankie </p>
 
Natuurhuisje.nl
Bedenbreakfast.nl 
Airbnb 
Ik hou ook helemaal niet van centerparks enzo. Wij zoeken vaak een b&b met onze 2 kinderen en verblijven nooit langer dan 4 nachten op 1 plek. Pas hebben we in een safaritent gezeten in Duitsland, was ook heel leuk! 
Maar voor september zal er ongetwijfeld al heel veel volgeboekt zijn. Ik woon in Zeeland en hier is niks meer te krijgen tot de kerstvakantie ongeveer... t is mega druk en mega duur.
Mijn tip... kijk in België of Duitsland net over de grens! Stuk relaxter en goedkoper dan Nederland.
Voor een baby heb je nog niks nodig, alleen een ledikantje dus dat is simpel. Ik merk dat het met onze meiden van bijna 3 jaar en 1 jaar al lastiger is om in een simpele b&b of kamer te verblijven omdat ze ruimte willen om te spelen en een glijbaan of schommel ofzo erbij willen hebben...
 
Natuurhuisje.nl
Bedenbreakfast.nl 
Airbnb 
Ik hou ook helemaal niet van centerparks enzo. Wij zoeken vaak een b&b met onze 2 kinderen en verblijven nooit langer dan 4 nachten op 1 plek. Pas hebben we in een safaritent gezeten in Duitsland, was ook heel leuk! 
Maar voor september zal er ongetwijfeld al heel veel volgeboekt zijn. Ik woon in Zeeland en hier is niks meer te krijgen tot de kerstvakantie ongeveer... t is mega druk en mega duur.
Mijn tip... kijk in België of Duitsland net over de grens! Stuk relaxter en goedkoper dan Nederland.
Voor een baby heb je nog niks nodig, alleen een ledikantje dus dat is simpel. Ik merk dat het met onze meiden van bijna 3 jaar en 1 jaar al lastiger is om in een simpele b&b of kamer te verblijven omdat ze ruimte willen om te spelen en een glijbaan of schommel ofzo erbij willen hebben...
 
@gebruiker10264507 Thanks voor de link, dat is een leuk huis met ook een bad in de badkamer waar we leuk in kunnen zitten!! Ik ga dit zeker aan mijn man laten zien :)
@CvB: wij zijn ook niet echt van de centerparcs dus liever een bed and breakfast ofzoiets. In verband met Corona zijn we wat huiberig voor België en Duitsland, al laait het hier in NL weer op genoeg plaatsen op. En ook omdat het maar voor een weekend of lang weekend is willen we niet super lang rijden. We zijn idd erg laat maar wilde ook even afwachten hoe onze dochter het zou doen en hoe goed het mij zou gaan. In zwangerschap veel last van m'n bekken en banden gehad dus ook afgewacht hoe dat na de bevalling zou gaan anders hadden we eerder goed gekeken en geboekt ??.. groetjes ankie
 
Terug
Bovenaan