vakantie in eigen land..of dichtbij

A

Anoniem

Guest
Hoi!

We hebben eind augustus vakantie,en aangezien ik net een nieuwe baan heb is het maar een korte vakantie,ongeveer 10 dagen.
Ik zou graag een paar dagen weg willen,in eigen land of dichtbij(Duitsland,Belgie)
Hebben jullie leuke ideeen waar we naar toe kunnen met Luuk (dan ruim 1 jaar)
We houden niet van camperen,een huisje of zoiets lijkt me wel leuk.
We wonen zelf in Limburg..dus alles daarboven is prima!

Alvast bedankt voor jullie tips!!
Liefs,Swinnie

Ik kan je helaas niet helpen omdat we nog niet weg geweest zijn. Ik weet wel dat mijn zus altijd naar een kinderhuisje van Landal gaan en dat dit goed bevalt.

Hoi!

We hebben zelf gekozen voor een park van Sunparks,
dat zijn parken in Belgie.. en goed betaalbaar vergeleken
bij Center Parks etc!
We gaan zelf een weekje in een bungalow in Vielsalm, ardennen
zitten. Een luxe bungalow met alles erop en eraan.

Kijk maar eens op hun website. En natuurlijk zijn de parken heel kindvriendelijk
Succes!

Hoi Hoi,

Wij hebben een weekje Texel geboekt. Lekker in eigen land, maar wel op een eiland!

Omdat wij in het hoogseizoen moeten is het wel iets duurder, maar wij gaan dan ook weer met een ander stel in 1 huisje. Dus kunnen we de kosten een beetje delen.

Heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!

gr. Ilone

Hoi,

Vorig jaar zijn we een midweek in België geweest (Basje was toen 9 weken). In een huisje van Sunparks aan de kust. Goed betaalbaar. Laat je alleen niet verleiden tot een 'kinderhuisje' (zoals wij) want de extra's vielen zwaar tegen.

Toen onze dochter 11 maanden was, zijn we naar Duitsland geweest. Naar Winterberg. Omdat dit eigenlijk wintersport locaties zijn, zijn ze in de zomer erg goedkoop. En er valt nog steeds genoeg te beleven in Winterberg zelf en in de omgeving. Wij waren daar toen ook in augustus   en hadden helaas erg pech met het weer. Gelukkig waren er in de buurt ook allerlei overdekte zwembaden.

Volgende week zaterdag vertrekken we met z'n vieren voor drie weken naar Italië. Ik zie een beetje op tegen de reis, maar heb er verder ontzettend veel zin in!

Veel succes met kiezen.

Groetjes, Karin

Wij vertrekken over een week naar Normandië. We hebben een stacaravan gereserveerd van vancansoleil, het lijkt meer op een chalet. We zitten vlak bij de (invasie) stranden en leuke plekjes.
Mijn vriend is nogal van de "battlefiels" en ik vind dat ook wel leuk dus wij vermaken ons daar wel, verder heb je ook vanalles op die camping, zwembad etc.
Mijn vriend haat camperen, en nu hebben we toch het gezellige van een camping, maar wel ons eigen plekje met alles erop en eraan..
Ik heb er iig zin in!

Evelien

Wij gaan naar de Schaapskooi (www.rpholidays.nl). Een rustig park in Epe, vlakbij de dierentuin (1 km). Een chalet met een eigen zandbak. Voor kleine kinderen is het autovrije park echt ideaal. Speelplaatsjes en een zwembad. Kijk maar eens op de website.

Als een zwembad geen must is, is villapark eureka ook ideaal. Wij zijn daar vorige maand een weekendje geweest en gaan volgende maand weer een weekendje. Luxe villa's met alles er op en er aan (bubbelbad, vaatwasser, combi-magnetron, enz.) tegen hele betaalbare prijzen. (www.villapark-eureka.nl) Twee keer per week komen er pony's van de manege op bezoek en mogen de kinderen gratis rijden. Er is een kinderboerderij en bij elke villa is een speelplaatsje. Er is een speelsouterin, een overdekte buitenspeeltuin en een grote speeltuin, waar ook gemidgetgolfd kan worden. Aangrenzend (wel met hekje) een natuurgebied waar je heerlijk kunt wandelen. Echt een aanrader dus!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan