vakantie in eigen land !

Ik ben bezig om een zomervakantie te boeken voor aankomende zomer. We gaan altijd in eigen land op vakantie en dat bevalt nog steeds prima. Meestal gaan we naar landal of centerparcs. Ik vraag me af of iemand naar zo;n soort park is geweest die net zoveel faciliteiten heeft en leuk is !
We willen wel in een huisje, ben niet zo van het kamperen of in een stacaravan.
Iemand tips ?

hoi

wij zijn vorig jaar naar pipodorp geweest in Oranje....
dit was echt heel erg leuk!
je hebt een huisje (pipowagen) en je hebt bgratig entree bij speelstad oranje en bij zwem en saunaparadijs de Smelt
je hebt een soort camping met alleen maar pipowagens, overal zijn speeltuintjes en het is er heel erg netjes en schoon
echt een aanrader!
op www.pipodorp.nl kun je ook vanalles vinden
en weet niet of je hyves hebt maar op mijn hyves staan er ook foto's van op

liefs ilona

Ik heb nog een idee, voor 50 euro per dag (geen idee of het duur is) een appartement voor 4 personen. Er zit een zwembad bij en het ligt 50 meter van het strand.
groetjes Maris

Wij gaan twee weken naar Landal Esonstad in Noord Friesland. Hebben ze super gave 8-persoonskinderbungalows en een eigen boot verbinding naar Schiermonnikoog.

Groetjes, Floor

Hoi,

Dan zou ik weer voor center parcs kiezen! Is toch hartstikke leuk en voldoet aan jouw eisen zo te lezen.
Wij gaan twee weken met een caravan op een camping aan de zeeuwse kust. Als we die niet zouden kunnen gebruiken zouden we een stacaravan huren. Die zijn tegenwoordig hartstikke luxe en is echt niet te vergelijken met kamperen in een tent (wat ook heel leuk kan zijn). Wij zijn vorige jaar naar Center Parcs geweest in de zomervakantie en kiezen dit jaar bewust voor een camping, omdat we denken dat Isabelle daar meer contact kan leggen met andere kinderen en we het zelf ook leuker vinden om andere mensen te zien/spreken. Het campingleven is toch anders als een privebungalow bij center parcs. Het is natuurlijk maar net waar je van houdt!

Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk naar toe zullen gaan!
Groetjes Babybelle

O ja, als je nog op zoek bent naar een leuk park van Center Parcs dan is Erperheide (net over de grens in Belgie) een aanrader! Het is echt een superleuk park voor jonge kids!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan