vakantie in maart

Hallo allemaal

In maart willen we met de kleine een weekje er tussenuit. we willen niet te ver vliegen met de kleine en het liefst iets anders dan een strandvakantie. Maar ja, wat gaat het dan worden?? Zelf zouden we graag naar Scandinavie gaan maar volgens het reisbureau is dat niet te doen? Wie heeft er nog leuke ideeen, reisorganisaties of landen die met een kindje van dan 15 maanden leuk zijn?

Groetjes Mariska
 
Hebben ze bij het reisbureau zelf ook kinderen? Standaard zaken als; zwembaden, ballenbakken etc. zijn niet echt nodig hoor. veel kinderen vinden ook gewoon dingen kijken, in het bos lopen, de extra aandacht erg leuk. Het hangt gewoon af van het kind. Zo vond mijn oudste de eerste jaren het strand gewoon een ramp. ( al het zand dat er aan plakt, ze zag er de lol niet van in). Terwijl we rutig met haar naar een stadje konden, of een haventje, zulke dingen vond ze leuk.ik zou wel wat vertrouwde speeltjes/spelletjes mee nemen. Nieuwe spelletjes zijn meestal wel te koop. Zelf zou ik niet zo snel een reis nemen die erg lang duurt. Eerst maar met kleinere afstanden om te kijken hoe het kind er op reageert. Ik zou ook niet snel een echte geplande reis nemen. Als je zelf flexibel bent kan je namelijk sneller verkassen wanneer het op een plek niet goed gaat. Er bestaan ook kindervriendelijke vakantie's, gewoon ff googlen. Fijne vakantie.
 
waar hou je van heb wel een leuke tip voor jullie in turkyen heb je een all in hotel wat op amsterdam lijkt je heb er kinder allimatie en zo is er ook van alles te doen voor groot en klein er zit zwembad bij en je ligt niet ver van het strand het hotel heet orangcountry meen ik en ander dutch vally ben ff de naam kwijt vrienden van ons zijn er 2 keer geweest met kinderen de eerste keer was hun dochtertje ook nog maar 14m en de 2 keer was ze 24 oud hun zijn hier zeer over te spreken wij denken er zelf ook aan om er heen te gaan in het voorjaar ons zoontje is dan ook pas 15m oud
 
En een weekje centerparcs in Frankrijk? Daar heb je hele mooie nieuwe parken en van alles wat; mooi(er) weer, fijne zwembaden of ballenbak etc voor de kleine, restaurantjes en je kan er op uit in de omgeving...

Wij hebben toen we nog met 2 kids gingen (toen 3 en 1) een top-vakantie gehad in Slovenie... niet echt bekend als vakantieland, maar ons super bevallen (mooi weer, mooi land, goedkoop, heerlijke restaurantjes en vriendelijke mensen!)
 
We zijn trouwens toen we alleen nog onze oudste hadden wel gewoon ver weg gegaan (Malediven o.a.) Juist als ze nog klein zijn, zijn die lange reizen prima te doen! Vaak als ze groter worden, wordt het iets lastiger!
 
Het zou koud zijn (dan denk ik, daar kun je je op kleden) maar ze zeiden dat het met een kinderwagen niet goed te doen zou zijn en weinig te doen in de omgeving voor kleine kids.
 
Terug
Bovenaan