<p>Goeiemorgen, </p><p>Afgelopen zondag heeft onze zoon van bijna vijf zijn been gebroken op de glijbaan en zit nu volledig in het gips voor in ieder geval twee weken. Na twee weken wordt het waarschijnlijk een onderbeen gips maar zeker een gipswissel. De afgelopen dagen slaapt hij slecht en is angstig om verplaatst te worden ( wat meer dan begrijpelijk is )</p><p>mijn ex wil hem meenemen naar Zuid Frankrijk een rit van 1200 kilometer Om daar twee weken op vakantie te gaan. De gipswissel wil ze dan daar laten plaatsvinden. Ik vind dit heel lastig en nijg ernaar haar geen toestemming te geven ik vind het een onnodige verplaatsing waarna hij toch niet volledig kan genieten van zwemmen, spelen en alles wat een kleuter een kleuter maakt. Tevens vind ik een gipswissel in een taal die je niet spreekt een onnodige belasting. We bevinden ons in de “luxe” positie dat ik toch in Nederland ben en met alle liefde onze zoon nog twee weken bij me heb en allerlei dingen rond om huis kan doen. Mijn ex zou dan gewoon op vakantie kunnen gaan wanneer dit heel belangrijk voor haar is. ( ze wil dit niet loslaten )<br /><br /></p><p>mijn vraag bestaat uit het volgende:</p><p>1) wat zouden jullie doen mee op vakantie of thuis blijven?</p><p>2) zou je je kind meegeven ( toestemming geven ) in deze situatie?</p><p>3) hebben jullie tips om de reis aangenaam te maken wanneer hij toch mee gaat?</p><p>4) hebben jullie tips voor leuke aktiviteiten in Nederland?</p><p>is een behoorlijk verhaal geworden maar vind het zelf een zeer lastig dilemma dus heb graag zoveel mogelijk input!</p><p>hoor graag van jullie,</p><p>Daan</p>