Vakantie is om,.. zucht

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's..

Daar zit ik dan.. Weer mijn eerste dag op het werk na een heerlijke (zomer-)vakantie.

Ik ga dus weer wat, of ietsjes, misschien wel een heel klein beetje  actiever worden..
Dus vanavond zal ik weer eens wat in de strijd gooien

Esmé mv Kay

Balen hé!!! je kijkt er zolang naar uit en voor je het weet is het voorbij en zit je weer op je werk en de dagelijkse "sleur".
Regelmatig foto's kijken, hoe leuk het allemaal was en op naar het volgende!!!
Gezellig om weer meer van je te lezen!!! altijd goed voor leuke onderwerpen en veel reacties.

groetjes Daniëlle.

Héy Esmé

Tja, daar zit je dan weer..... Wel lekker genoten, toch? Succes vandaag enne: ben je nou al toe aan die frikandellenfoto? Het laat me maar niet los, elke keer als Cissy foto's plaatst van Fabio's verjaardag ben ik nieuwsgierig, maar helaas....

Anyway, werk ze en gooi je maar snel weer in de strijd!

Groetjes
Susan

He vrouwke,

Ik bedenk me ineens iets.....het is nu september, weer tijd voor een smoelenparade??????

Groetjes, Marieke

Hoi Esmé,

Tis altijd weer effe wennen he,als je vakantie om is,terug in het gareel!!
Zit eigenlijk al een beetje te wachten op de nieuwe smoelenparade......zijn zo van die tradities he..
Werk ze!!

Liefs Kitty en Tess.

Hey
Ja altijd verschrikkelijk als je weer moet werken
Ik moet er altijd weer een week aan wennen.
Maar weer welkom terug en ik hoop dat je lekker van je vakantie heb genoten

Liefs Ilse

Geen ideeeeee!! Ik heb al een jaar vakantie.....
Hihi, nou ja, Esmé leuk als je er ook weer vaker bent hoor!
Ik raak een beetje leeg wb discussies.....

Liefs Annet

wees gerust.. ben de Smoelenparade écht niet vergeten en die gooi ik er uiteraard vanavond ook weer tegenaan
Dus zoek maar vast een leuke foto!

Heb het gewoon ongelooflijk druk gehad met leuke dingen afgelopen week (-en) dat ik er nog niet aan toe ben gekomen...

komt goed.. paar uurtjes afwachten nog!!

Terug
Bovenaan