Ja, heeeeel veel geduld hebben. Al eerder korte stukjes gevlogen met de kinderen of is dit de eerste keer?
Toen mn dochter 17 maanden was, gingen we vliegen naar Sicilië. Dat was zo'n 2 uur geloof ik. Ik was heeeeeel blij dat het niet langer was eerlijk gezegd. Ze moest natuurlijk op schoot, heeft de heenweg niet geslapen en t was echt lang genoeg. Nog voordat we in de lucht zaten, was ze er al klaar mee. Op de terugweg hebben we 1.5 uur lang aan de grond gestaan voordat we mochten opstijgen en we mochten er niet uit natuurlijk dus dat was echt vreselijk. We zaten al 1.5 uur op onze stoel en waren nog geen meter dichterbij huis..
Idd kleine cadeautjes meegeven (magnetisch schrijfbordje was hier favoriet!!) Filmpjes downloaden, kleine snacks en snoepjes etc.. En verder heel veel geduld hebben en hopen dat ze zich een beetje koest houden, vooral de jongste. Een kind van 2.5 kun je wel een uur achter de tablet zetten, met één van 16 maanden is dat toch wat lastiger. Ze snappen nog weinig en alles is maar 5 minuten leuk.
Mijn kids zijn nu 3 jaar en 14 maanden en eerlijk gezegd moet ik er voorlopig nog niet aan denken om weer te gaan vliegen. Misschien volgend jaar als ze 2 en 4 jaar zijn.
Knap dat je het aandurft, hopelijk gaat het gewoon goed en gedragen ze zich voorbeeldig! Succes!