Vakantie / lange vliegreis

<p>Hallo allemaal, </p><p>wij gaan binnenkort op vakantie, zo’n 10 uur vliegen. Met 2 kinderen van 16 maanden en 2,5 jaar.</p><p> Heeft er iemand tips? Is Bv en jetkids bed box een goed idee? <br />kleine cadeautjes meenemen, zo ja wat is handig ?<br /><br /></p><p>alle tips zijn welkom!</p>
 
Heel veel geduld hebben. Jetset box is leuk maar tenzij je business class reist, waar laat je het dan? Mocht je kind erin willen liggen, bedoel ik.Neem extra luiers/kledingsetjes mee. Extra fruit/babysnacks. En zo een nekpillow voor jezelf. Indien je jongste bij jou op schoot gaat en hij/zij in slaap valt, dan zit je zelf ook comfortabel voor zover dat gaat.  Kleine cadeautjes mee is leuk naast de lievelingsknuffel van je kinderen. Eventuele filmpjes van netflix of babytv (youtube) downloaden om tijdens de vliegreis te kunnen kijken. Drinken aanbieden tijdens opstijgen en landen.  Goede reis en succes 
 
Ja, heeeeel veel geduld hebben. Al eerder korte stukjes gevlogen met de kinderen of is dit de eerste keer?
Toen mn dochter 17 maanden was, gingen we vliegen naar Sicilië. Dat was zo'n 2 uur geloof ik. Ik was heeeeeel blij dat het niet langer was eerlijk gezegd. Ze moest natuurlijk op schoot, heeft de heenweg niet geslapen en t was echt lang genoeg. Nog voordat we in de lucht zaten, was ze er al klaar mee. Op de terugweg hebben we 1.5 uur lang aan de grond gestaan voordat we mochten opstijgen en we mochten er niet uit natuurlijk dus dat was echt vreselijk. We zaten al 1.5 uur op onze stoel en waren nog geen meter dichterbij huis..
Idd kleine cadeautjes meegeven (magnetisch schrijfbordje was hier favoriet!!) Filmpjes downloaden, kleine snacks en snoepjes etc.. En verder heel veel geduld hebben en hopen dat ze zich een beetje koest houden, vooral de jongste. Een kind van 2.5 kun je wel een uur achter de tablet zetten, met één van 16 maanden is dat toch wat lastiger. Ze snappen nog weinig en alles is maar 5 minuten  leuk.
Mijn kids zijn nu 3 jaar en 14 maanden en eerlijk gezegd moet ik er voorlopig nog niet aan denken om weer te gaan vliegen. Misschien volgend jaar als ze 2 en 4 jaar zijn. 
Knap dat je het aandurft, hopelijk gaat het gewoon goed en gedragen ze zich voorbeeldig! Succes!
 
Dank jullie wel. We hebben wel comfort stoelen gedaan en zou het ook liever willen annuleren maar dat kost ons zoveel... 10 uur zelf met mondkapjes.. maar ja als we daar zijn hopelijk mooi weer en een leuke tijd! 


groetjes!!
 
Hoi! Ik vlieg regelmatig lang met 2 kleine kindjes ook 10 uur gevlogen 
wij heb indd de jetkid super fijn! Je kunt ze ook huren dat scheelt weer in de aanschaf 
verder een iPad met leuke filmpjes wat kleur plaatjes en verder is het gewoon echt je trip je uitzitten 
neem neusspray mee voor het opstijgen en landen ! 
lekker snoepje chipje een lolly doet het hier ook altijd heel erg goed 
 
Wij hebben een lange vliegreis gemaakt met onze zoon toen 14 maanden. Hij heeft het heel goed gedaan, alleen de nachtvlucht kon hij niet slapen.
we hebben een iPad mee en ook allerlei verschillende kleine cadeautjes die hij uit kon pakken. Ook een lang trouw. Daarmee knoopten we alle cadeautjes aan elkaar vast anders blijf jr zoeken naar spullen die onder de stoel ergens vallen.
 
Terug
Bovenaan