Vakantie met baby 3,5 maand oud

Hoi dames,

Heeft iemand van jullie ervaring met het op vakantie gaan met een baby van 3,5 maand?
Nu snap ik wel dat het bij iedereen verschillend kan zijn omdat ieder kind anders is maar ben benieuwd naar jullie mening.
Mijn ouders willen graag half maart met heel het gezin op skivakantie. Nu zijn wel zelf echte liefhebbers en zouden heel graag mee willen.
Mijn moeder en mijn schoonzusje skiën niet dus die willen oppassen als wij overdag weg zijn. Ideaal dus!
Ik zie zelf alleen een beetje op tegen de reis. We zouden dan ruim 10 uur in de auto zitten en ik weet niet of dat verstandig is met zo'n kleintje.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Kim

Wij gaan elk jaar naar de vierdaagse in Nijmegen, en toen mijn dochter 2 maand was is ze ook al mee geweest. We gingen met de caravan. Een hele onderneming met een kleintje, maar wij stonden naast mijn moeder en haar vriend dus ook wel wat hulp en ik vond het heerlijk er lekker tussen uit te zijn. Het is ook maar net hoe alles loopt en gaat met de kleine, en met jouw natuurlijk. Naar Nijmegen is natuurlijk minder ver. En ik zou zowiezo voor de reis wel wat meer tijd rekenen. Even wat vaker stoppen. Succes met beslissen.
Liefs Marie

Wij zijn met onze dochter toen ze 3,5mnd was naar Turkije geweest ging allemaal goed!
Ik denk soms dat ze nog beter jonger kunnen zijn dan al iets ouder!
Onze zomer vakantie voor volgend jaar Italie is al geboekt en de kleine is er nog niet eens.....
XXX Chan

hej hoi

Wij denken er ook over om in februari mee te gaan met de familie naar Oostenrijk...Het is enorm spannend voor de 1e keer, maar als je het niet probeert weet je het ook niet. Ligt er natuurlijk ook helemaal aan hoe de 1e weken thuis gaan.

xxx

Hey Kim.

Ik heb er geen ervaring mee.
Denk dat je ook een moet kijken hoe jullie kindje dan is. Waarschijnlijk zal het wel veel slapen in de auto. Ik zal zelf denk ik wel een overnachting in plannen omdat te lang achterelkaar in de maxicosi echt niet goed is.
Succes met je keuze.

Liefs Danielle

Dankjewel voor jullie reacties!
We hebben besloten om mee te gaan, want zoals Esther al zegt, als je het niet probeert, zal je het nooit weten :) En inderdaad een overnachting tussendoor is geen slecht idee. Ook gaan we met eigen auto dus als het niet gaat, kunnen we ook zo weer naar huis.

Terug
Bovenaan