Vakantie met baby

<p style="text-align: center;">Hoi!</p><p>Aankomende zomer willen we met onze baby van 10 maanden op vakantie naar de zon. Maar we hebben geen idee waar heen. Hebben jullie tips voor een hotel, appartement of camping wat goed is bevallen met een baby?</p><p> </p><p>Alvast bedankt!</p>

Ik lees even mee..
Onze kinderen zijndan 11 jaar, 19 mnd en  6 mnd. Tijdens de zwangerschap hadden we besloten een vakantie naar zon zee strand te plannen, maar nu zit ik er anders in. Durf het toch niet zo goed aan met 2 kleintjes. We zijn nog aan het nadenken hierover en een vakantie in Nederland is nu als optie erbij gekomen maar wil natuurlijk graag zon. 

Hoi hoi, 
wij zijn vorig jaar met 8 maanden na Mallorca gegaan, in een appartement. Ik moet zeggen dat het niet heel erg practisch is.. 
wij zaten 1 hoog dus zaten om de beurt in de kamer en de ander aan het zwembad. 
Dit jaar hebben we een huisje op een glamping gehuurd, klein babypierenbad aan ons huisje gedeeld met 4 andere huisjes. Gelijk vloer zodat wanneer zij op bed ligt wij even buiten in het zonnetje kunnen ontspannen. Wij hebben er wel voor gekozen om met het vliegtuig te gaan en daar een auto te huren, qua kosten is het nog goedkoper ook. 
Ge

Hoi hoi,
Wij gaan in september met ons zoontje van dan 9 maanden naar Menorca. Altijd geroepen niet naar buggy eiland te gaan, maar toch geboekt haha. Op een rijtje gezet wat we denken nodig te hebben en kwamen er toch op uit. Zandstranden, korte vliegtijd en transfer, appartement op de begane grond met terras (Pueblo Menorquin). Op het eiland schijn je ook alles te kunnen kopen wat je nodig zou kunnen hebben voor een baby. We huren een auto, zodat we wel wat kunnen gaan doen als we willen. Anders op een ligbedje op het terras voor het appartement. Stel dat onze man huilt tijdens de vlucht, dan is ie vast niet de enige op een vlucht met zoveel babies. We stellen ons erop in dat het een ander soort vakantie wordt en gaan het beleven. Vindt het wel spannend,  maar we gaan het gewoon proberen en bevalt het niet dan volgend jaar iets anders. Succes met uitzoeken :)

Terug
Bovenaan