Vakantie met dreumes 13 mnd

Wat moet ik echt niet vergeten als wij over twee weken op vakantie gaan naar Menorca met onze dreumes van 13,5 mnd. Speelgoed, apotheek spullen en wat? Wie heeft tips voor me? Thnx!
 
Iets te spelen voor zowel binnen als buiten (zoals blokken, diertjes, boekjes, emmertje, schepje, bal).
En qua toiletspullen neem ik altijd zonnebrand, een thermometer, zetpillen en pleisters mee. En evt iets van prikweg ivm muggen.
 
wij zijn naar Aruba geweest toen onze dochter 13 maanden was, hier mijn tips:
- slab en eventueel bestek (die van ons eet het liefst met d'r handjes ?)
- pet/hoed tegen de zon
- zonnebrandcreme!!
- uv pakje voor in het water, maar ook lekker om in te spelen op het strand
- waterschoentjes / uv-slofjes
- (wasbare) zwemluier
- luiers voor 3 dagen en de rest zou ik daar kopen
- hetzelfde voor billendoekjes
- buggy (die mag je tot aan de gate gebruiken)
- ipad met filmpjes gedownload (ideaal voor in het vliegtuig en in een restaurant)
- flesje drinken voor tijdens opstijgen en landen (ondanks dat het vloeistof is mag je babyvoeding gewoon meenemen! Dit is fijn om je kindje te laten slikken tijdens het stijgen en dalen om de oortjes open te houden)
Dit zijn de dingen die ik kan bedenken naast de obvious dingen zoals kleding enzo..
fijne vakantie!
 
 
 
Slaapzakje en knuffeltje meenemen. Wij namen ook muziek konijntje mee voor t avond ritueel. Zorgen dat zn bedje zoveel mogelijk op thuis lijkt zodat hij lekker kan slapen
 
Hoi, geen zorgen. Op Menorca kan je alles kopen voor je dreumes wat je eventueel toch vergeten bent ? Zijn er geweest toen onze kleine 9 maanden was. Ze hebben er echt alles (potjes, hapjes, luiers, melk, echt alles). 
Wel handig vonden wij een thermosfles voor in het vliegtuig. Die hebben we na de douane gevuld met heet water bij een restaurantje. Konden we bij het opstijgen meteen een flesje fabriceren. 
Ooh en een ipad met filmpjes ? 
Ideale bestemming met een klein kindje. Veel plezier alvast!
 
 
Terug
Bovenaan