Vakantie met kinderen

<p>Dit jaar hebben we bewust ervoor gekozen om een verre vakantie over te slaan omdat we hem te jong vinden voor al dat gesleep. Maar nu vroeg ik mij af, wat is volgens jullie de ideale leeftijd om weer op verre vakantie te gaan met je kind?</p><p>En hoe hebben jullie dit gedaan met de eventuele lange autorit? Zijn jullie in de nacht gaan rijden of wel overdag?</p><p> </p><p> </p>
 
Mijn zoontje is nu 1 en we gaan in oktober op vakantie voor het eerst met hem. We hebben bewust voor een Autovakantie gekozen en ae gaan snachts rijden. Dan kunnen we altijd stoppen Als we willen. We willen ook alles zo inladen dat als hij honger heeft en we zijn aant rijden ik wel achterin kan gaan zitten naast m om hem wat te geven. 
 
Wij zijn net terug van een weekje spanje met onze 6 maanden oude dochter. We zijn met het vliegtuig geweest en dit ging prima. Ik zou de volgende keer wel met de auto gaan omdat je dan wat meer spullen mee kan nemen. 
Lijkt mij geen probleem om ze mee te nemen op vakantie, zolang je wat vertrouwde spulletjes meeneemt. Als je weet dat ze in de auto lekker slapen zou ik ook snachts rijden.. verder lekker blijven leven op het ritme van je kindje:)
 
mijn dochter is 1 jaar en we willen graag op vakantie. Ik zie het alleen niet helemaal voor me om vanaf 6 uur de hele avond op een kamer te zitten met een klein balkon..
Hoe aan julle daar mee om> hebben julie tips?
 
Terug
Bovenaan