Vakantie met mijn 1 jarig zoontje

Hai allemaal!

We gaan binnenkort lekker op vakantie met onze zoon. Ik heb er superveel zin in. Ik vind het gelijkertijd best spannend voor het eerst met je kindje op vakantie. We hebben een appartement gehuurd voor twee weken in Oostenrijk. We hebben gekozen voor een beetje luxe. Vind ik toch wel prettig met zo'n kleintje. Nu is het wel een stukje rijden en we gaan een keer overnachten in een hotel. Nu is mijn vraag.... Mijn zoontje heeft nog nooit bij ons op de kamer geslapen. Altijd gewoon op zijn eigen kamertje. In de hotelkamer komt hij natuurlijk bij ons te liggen en kan hij ons nog zien als hij in bed ligt. Ik denk dat hij dan nooit zal gaan slapen. Ik hoop dat het meevalt. Ik hoop wat tips te krijgen van mensen die dit ook gaan doen of hebben gedaan met zo'n kleintje. Ik weet het ik maak me druk om helemaal niks... Maar toch ben ik benieuwd hoe het bij jullie allemaal is gegaan. Groetjes Isa
 
hoi,

O ik herken je gevoel helemaal. Wij zijn vorig jaar voor het eerst met ons meisje op   vakantie gegaan naar griekeland.Ze heeft vanaf dag 1 in haar eigen kamer/bed geslapen en zelfs als ze ziek is neem ik haar ooit in bed bij ons.

Daar hadden we een tweekamer appartement. Erg leuk maar de keuken was waar zij sliep zeg maar en alles piepklein en gehorig.
Maar dat ging super. En ze werd nergens wakker van.

Daarna kwam voor ons pas echt de beproeving. We gingen met een heel stel naar disney in parijs. Maar sliepen met vrienden op de kamer die ook een kind hebben van toen 2 en ons dochtertje 11 maanden. en dan wij met 4 volwassene op 1 hotelkamer. Hield mijn hart vast. Zo wonderlijk dat dat allemaal goed ging. Ik geloof dat ik slechter sliep dan zij.
Wat ik wel deed was een laken aan de zijkant van het bedje hangen zodat ze ons niet kon zien. En meestal is het wanneer ze slapen dat ze dan ook echt goed slapen.

We gaan dit jaar weer dan is ze bijna 2 weer naar griekeland maar toch hebben we dit jaar gekozen voor een familie kamer wat meer luxe en ruimte is voor haar ook wel fijn.

heel veel plezier en hoe ontspanner jij ben hoe makkelijker het zal gaan.
 
Terug
Bovenaan