Vakantie nacht / overdag rijden

<p>Hi allen ,</p><p>Wij gaan heerlijk op vakantie alleen ben aan het twijfelen of de nacht of de dag te gaan rijden. Wil niet dat hij zijn ritme omschakeld . Wat is jullie ervaring zoon is 9 weekjes oud.</p>

Hoi,
Wat leuk zeg! :)

Ik zou overdag rijden en zeker regelmatig stoppen, hem eruit halen en zorgen dat hij even plat kan liggen en wat kan bewegen.
Zo kan hij in de nacht gewoon slapen zoals hij normaal ook doet en wordt dit niet verstoord.

Wat heerlijk samen op vakantie!
Ik zou vroeg in de ochtend gaan rijden, uurtje of 5.
Dan pakt ie hopelijk nog wat uurtjes slaap.
Hou dr vooral rekening mee dat als jullie snachts rijden, je kleintje overdag wakker is en je dus helemaal kapot bent op vakantie door die ene nacht.
Lekker overdag rijden, pauzes nemen en genieten!

Hoi,
Ik zou overdag rijden. Wij zijn met ons zoontje van 8 maand naar Oostenrijk gereden, gingen ‘s ochtends weg. Elke 2 uur stoppen om te verschonen, voeden en even uit de maxi cosi te halen. Ging heel erg goed. Wanneer hij toch een beetje huilerig werd, ging een van ons achterin naast hem zitten. 
Fijne vakantie !
Groetjes

Ik zou gaan wanneer je wilt. Toen ons zoontje 4 maanden was gingen we naar Zwitserland. Overdag weg en overnachting in een hotel. Hij vond het rijden niet leuk en huilde veel. Van zijn normaal zo goeie ritme was weinig over. Maar zodra we op bestemming waren hebben we dat gewoon weer opgepakt zonder problemen. Het is denk ik vooral hoe je er zelf mee om gaat. En lukt het niet; dan doe je t de terugweg anders. 

Terug
Bovenaan