Vakantie organiseren voor kinderen 4 - 11 Jaar

<p>Beste Allen,</p><p> </p><p>Op dit moment merk ik dat er geen gezinsreis, of kinderreis bestaat. Je hebt wel campings of resorts, maar geen reis georganiseerd voor kinderen. Een soort kinderreis dus.</p><p>Wat zouden jullie ervan vinden om een georganiseerde reis voor kinderen te kunnen boeken? Je zou dan met een bus,( incl entertainment voor kinderen)  met andere gezinnen op reis naar Belgie en Frankrijk om daar activiteiten te bezoeken. Dit zouden de bestemmingen zijn: </p><p>Dag 1: Vrije besteding in Panne (Belgie) - Reistijd</p><p>Dag 2: Plopsaland</p><p>Dag 3: Plopsaaqua</p><p>Dag 4: Nausica aquarium Parijs (grootste van europa)</p><p>Dag 5: Stadstour parijs (vrije tijd)</p><p>Dag 6: Disneyland</p><p>Dag:7 Zooloqu Parijs</p><p>Dag 8: Reis naar Nederland</p><p> </p><p>Mijn vraag aan jullie is, zouden jullie die interessant vinden of willen doen? De kosten zouden dan 699-, zijn.</p><p> </p><p>Graag jullie mening hierover.</p><p>Alvast bedankt</p>
 
Verschrikkelijk lijkt het me in een bus vol met kinderen. Je kan toch net zo goed zelf met de auto naar die parken gaan? Denk ook dat het na 2 parken wel verveeld.
 
Terug
Bovenaan