vakantie....pffff heerlijk

Hoi meiden,

Nou ik heb al mijn vakantiedagen die ik nog overhad en mijn overuren opgenomen en ben nu heerlijk een volle maand vrij....en geloof mij het kon niet op een beter moment komen zeg. Wat ben ik moe niet te geloven.
Vandaag mijn eerste vakantiedag en ik dacht ik ga goed actief starten hahahahahaahaha. 3 wassen gedaan en verder helemaal niets.
Lekker op de computer en voor de TV en naar buiten aan het kijken waar het sneeuwt.
Deze week gaat mijn oudste nog naar school en dan heeft hij ook 2 weken vrij. De jongste houden we lekker nog een weekje langer 2 dagen op de kdv voor zijn eigen regelmaat en dan heeft hij ook een week vakantie.
Misschien nog heerlijk een weekje er tussen uit en dan pas de 2e week van januari aan de slag.
Hopelijk minder moe want dan heb ik de eerste 3 mnd er alweer opzitten.
Vrijdag ook de intake bij de VK zo spannend want dan gaan we het de jongens ook vertellen!!

nou dat was ik wel weer even
groetjes
winx

fijn zeg dat je vakantie heb!(en nog wel een hele maand :)) ik ben vandaag weer begonnen (heb vorige week een weekje vrij gehad) geniet van je vakantie en denk goed aan jezelf! enne succes vrijdag bij de intake! ik mag morgen op intake ;)

Liefs,

hey winx
lekker hoor vakantie ik werk niet veel hoor.(me man doet het zelfs de laatste tijd er even bij.)
maar vind straks wel lekker dat me dochter 2 week vakantie heeft en dan gaan we naar me ouders. dus dan ook lekker echt vakantie.
jij ook dan heerlijk een maand vrij kan je lekker wat meer uitrusten.
ik heb vanochtend de intake gehad.
groetjes

lekker hoor winx dat je een maand lang lekker ff bij kan komen! ben jaloers! maar ach dat komt wel goed! voorjaar lekker een weekie!

overmorgen heb ik de intake spannend he!?!

Oooh meid, vakantie... Wat heerlijk... Ik heb een eigen schoonheidssalon en juist nu is het razend druk ivm kerst... En ik ben ook zooo moe... Soms ben ik echt beroerd van vermoeidheid... Maar gord ff doorzetten. Volgende week woensdag begint mijn vakantie van ruim 2 weken!! Vandaag mijn intake gehad bij de VK. Begint nu dan toch wel echt te worden hoor!!! Leuk!!

Heerlijk hoor dat je vakantie hebt! Niet teveel doen hoor! :) Lekker beetje rommelen en middagslaapjes. En heb je al een kerstboom staan? Kun je daar extra van genieten...

Ik ben deze weken wat extra thuis aan het werk, dat scheelt me 3 uur reizen per dag! Heerlijk...
En tussen kerst en oud/nieuw de hele week vrij!

Sterkte voor degenen die nog even vol aan de bak moeten! Goed blijven eten en af en toe lekker in bad ofzo...

Terug
Bovenaan