Vakantie plannen 2009

Volgens mij is het al eerder aan de orde geweest..maar we gaan nu zelf bekijken wat we gaan doen komende zomer....
Hebben mensen nog leuke stekjes om aan te bevelen??

Gr Rina

Camping Le Plo in Zuid-Frankrijk, ideaal voor kleine kinderen en een prachtige omgeving....

Ik hoop dat er meer leuke tips volgen want ik ben ook op zoek...

Groetjes Mascha

Wij gaan naar een camping aan de Zeeuws Kust met een caravan van mijn schoonouders. De camping is rechtstreeks aan het strand en heeft veel animatie voor kids. Wat moet je nog meer hebben met een kindje van 3 en bijna 1? hihi!
Wij hebben vrijdag geboekt voor twee weken!

Groetjes Babybelle

Hier nog geen vakantieplannen, aangezien er een kleintje komt eind juli.
maar wie weet dat we in mei nog gaan, dan ook met de auto.
Tja echt tips voor een autovakantie heb ik niet.
Voor vliegvakanties zijn we in portugal in een mooie vakantiebungalow geweest en in zuidspanje een prive-villa gehuurd, beide met privezwembad.

Ik hou me ook aanbevolen voor (autovakantie) een huisje/bungalow in frankrijk/italie oid.

Groetjes Saskia.

Hoi

Ik twijfel nog tussen 2 campings in Frankrijk. Wij houden van rust en niet teveel poespas, dus het zijn 2 kleine familiecampings. Tja, nu nog kiezen

Doeiii liefs Kirsten

Wij zijn zelf in 2008 naar Bretange geweest.Leuke camping, en erg mooie omgeving..
Dat was de plaats Perros-Guirec..oftewel de stad van de hortensia..
Alleen het weer zat niet zo mee...jammergenoeg..
Ik vind alleen een uur of 12 rijden wel genoeg met drie kids achterin..
Heeeeel misschien word het een vliegvakantie..Maar dat is weer zo prijzig, en waar gaan we dan heen??

We zijn er vast voorlopig nog wel mee bezig..zitten ook aan het hoogseizoen..dus.

Gr en meer tips zijn welkom.

Rina

Terug
Bovenaan